فیلم دارا و ندار
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

*فیلم سینمایی « دارا و ندار » به کارگردانی مسعود ده نمكي و با بازی نفيسه روشن ، بهنوش بختياري و فتحعلي اويسي ،سام درخشانی ساعت 20:30 جمعه 3 آبان ماه از شبکه تهران پخش می شود .

با تشکر از سحر جون و نادیا جون



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت16:04---27 اسفند 1392
وای من عاشق این فیلمم چون آقای درخشانی اینجا هم لاغرند هم خیلی خوشتیپ هستند

لیلا
ساعت21:48---1 آبان 1392
سلام رها جون. راستش من اونقدر دیوانه سام درخشانی نیستم. البته برای ایشون به عنوان یک هنرمند احترام قائلم. اما وبلاگت رو به خاطر نقدهات خیلی دوست دارم. لطفا برای نقد سریال هم وقت بگذار. ممنون.
پاسخ: لیلا جان من نقد هر سریالی بعد اتمام کل فیلم حتما میزارم من بازی سام درخشانی خ دوست دارم هر بازیگری که سریال یا فیلم در حال پخش باشه سعی میکنم ازش مطلب بزارم بازم بیا پیشم خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها