پژمان جمشیدی در90
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

 

پژمان جمشیدی بازیگر سریال پژمان پس از دوازده سال میهمان برنامه نود بود…

وی گفت: تا زمانی که زنده ام خودرا یک ورزشی می دانم و فوتبال برای من چیزی فراتر از عشق است. من سال ۶۹ بازی خود را شروع کردم و خود را یک فوتبالی می دانم.

وی ادامه داد: در حال بازی در یک تله فیلم هستم و چند روز دیگر فیلمبرداری این تله فیلم نیز به پایان می رسد.

وی در مورد تحصیلاتش گفت: بخاطر حضور در تیم ملی مشکلاتی در دانشگاه بریم بوجود آمد، وی ادامه داد: طی ۹ سال ۹۰ واحد درسی پاس کردم، چرا که خیلی مرخصی می گرفتم و دنبال فوتبال بودم.

در این بخش از برنامه گزارش نود تا نود پخش شد که به موضوعات مربوط به فوتبال در هفته گذشته پرداخته بود.

جمشیدی ۳۶ ساله در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده و به گفته خود در درس هایش موفق بوده و اغلب درس ها از جمله ریاضیات را نیز حفظ می کرده و حفظیات قوی دارد و در همین راستا در مورد حفظ دیالوگ های سریال پژمان نیز با مشکلی مواجه نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص فوتبال ادعایی ندارد، وی در مورد روابط اجتماعی خود و ورود به عرصه بازیگری گفت: من به واسطه رابطه ای که با برادران قاسم خانی داشتم وارد این عرصه شدم.

جمشیدی در مورد سریال پژمان گفت: این سریال مد نظرم بود و می خواستم در این رابطه سریالی ساخته شود، پس از مدتی قاسم خانی به من گفت شبکه ۳ از این طرح استقبال کرده و می خواست نقش پژمان را یک فوتبالیست بازی کند و قرار بود دنبال یک نفر برای این نقش باشیم که پیمان قاسم خانی این پیشنهاد را به من داد و در ابتدا شوکه شدم ولی پس از اینکه با هم صحبت هایی داشتیم این پیشنهاد را پذیرفتم و باید بگویم حتی یک درصد هم از کار خود پشیمان نیستم.

وی در مورد نقدهایی که در خصوص این سریال شده است گفت: نقدهای کمی از این سریال شد و مردم پذیرفته اند که در کار طنز گاهی اوقات تفاوتهایی با واقعیت وجود دارد و با این حال من تمام نقدها را با دقت مورد بررسی قرار می دهم. این سریال در مورد پژمان جمشیدی است و در آن قصد بی احترامی به فرد خاصی نداریم.

 

وی در مورد تحصیلات فوتبالیست ها و نقذهای موجود گفت: در هر حرفه ای افراد تحصیلکرده و بیسواد وجود دارد و این مسئله ای طبیعی است و تمام آنها دوست داشتنی هستند.

وی ادامه داد: سریال پژمان با استقبال زیادی مواجه شده است و خیلی از مردم بخاطر این سریال از من تشکر کردند.

پژمان جمشیدی از تمامی بازیگرانی که در این سریال وی را همراهی کردند تشکر کرد.

وی در پایان گفت: از تمامی بزرگان فوتبالی کشور تشکر می کنم و من کوچکترین عضو فوتبال ایران هستم و پیش از این قرار بود در این سریال یک فوتبالیست بازی کند و قرار نبود که من بازیگر این نقش باشم.

وی تصریح کرد: سریال پژمان ۲۶ قسمت است که ۱۱ قسمت آن باقی مانده است.

وی در مورد مربیگری در فوتبال نیز گفت: مربیگری B را گرفته ام و منتظرم درجه مربیگری A را بگیرم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت12:34---7 آبان 1392
سلام خوشحال میشم لینکم کنی



با اجازت این پستو میذارم تو وبلاگم مرسی
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


رزا وطن پور
ساعت18:31---30 مهر 1392
چه حیف. من این برنامه رو ندیدم.
پاسخ: منم ندیدم میدونستم میاد اما نتونستم ببینم


مهرنوش
ساعت17:55---30 مهر 1392
سلااااام رها جونم



خیلی خوب بود



ممنووووونم
پاسخ: خوااااااااااااااااااااهش مهرنوش جون خوتم بوووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها