سام درخشانی کیش مهر92
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشاني عیدقربان25 مهر92 مهمان برنامه قطره قطره تا دريا از شبكه٥

 
با تشکر از شکیلا جون مدیر وب عشق است مثلث دوستی

 



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت16:12---27 اسفند 1392
بازم مثل همیشه آقای درخشانی خوشتیپ بودند

سما
ساعت15:15---6 اسفند 1392
مرسی خیلی قشنگه
پاسخ: خواهش عزیزممممممممم سما جون بیا صفحه اول وبم پستهای جدید رو هم ببین


لیلا
ساعت21:57---1 آبان 1392
من فکر کنم حال سام خیلی اون شب خوب نبود. آخه مثل هميشه خوشحال نبود. تازه وقتی مجری ها گفتن پژمان خوب بازی میکنه گفت چون نقش خودش رو بازی میکنه براش راحته. تازه راجع به فرهاد نجفی هم بد گفت. آخرش هم گفت برای تجدید فراش میام کیش. فکر کنم آب و هوای کیش بهش نساخته بود.
پاسخ: لیلا جان طرف صبح ویتامین3بودند گفتند ساعت 5 پرواز دارند کیش.خسته که بود اون دوتا مجری بیمزه هم هی تندتند سوال میکردند منتظر ج نمیموندند.بله بنظر منم سام درخشانی مثل همیشه خوشحال نبود


sepid
ساعت12:49---28 مهر 1392
مرسی خیلی قشنج بووووووووود
پاسخ: خوااااااااهش گلم


مهرنوش
ساعت20:49---26 مهر 1392
سلااااااااام رها جووووووووونم



عکسا عاااااالی بود ممنووووون



پست های قبلیت هم خیلی خیلی خوب بودن



دوست دارم
پاسخ: سلاااااااااااام مهرنوش جون خوتم من بیشتر عزیزم بوووووووووووووووووووس


پانته آ
ساعت20:08---26 مهر 1392
ممنون عزیز

فقط یه سوال خانمِ سه نقطه چرا ساز مخالف میزنه ولی بازم نظر میذارهپاسخ: سلام عزیزم نمیدونم احتمالا وب منو خیلی دوست داره !!!!!!!!!!


sepid
ساعت18:16---26 مهر 1392
من ندیدم الان دارم دانلود میکنم

مرسی رها جووونم
پاسخ: خیلی قشنگ بود سپیده جوووووووونم اما حتی مامانی منم حرصشون دراومد چرا از خود سام تعریف نمیکنند یکسر چسبیدند به پژمان ازش تعریف میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟البته بازیش عالیه اما ادب حکم میکنه درباره کسی که دعوت شده هم ی صحبتی بشه


سمیرا
ساعت15:31---26 مهر 1392
خیلی قشنگ بود

ممنون رهاااااااااااااااااا...عقش خودم
پاسخ: ممنون سمیرا جووووووووووونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها