اختصاصی(سام درخشانی درشیراز)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

-------------------------------------------

متنی را که در این پست میبینید توسط نادیا جون نوشته شده است

نادیا جون از بچه های وب my starاست

وتونسته در سفر اقای سام درخشانی به شیراز برای برنامه خوشاشیرازمهر92 اقای درخشانی ببینه

به علت حجم بالای عکسها لطفا تا لودشدن کامل صبرکنید

 

 

عکس ها و گزارش خبری نادیا نیوز

اینجا جایی که داشتم درباره ی مای استار و شماها حرف میزدم و اقای درخشانی مشتاق شد بیاد مای استار و گفت آدرسش مای استاره..بعد من گفتم نه و آدرس رو این کاغذ نوشتم و دادم بهشون..اقای درخشانی هم کاغذ رو گرفت و داشت میخوندش و گفت این وب میشناسم ..حتما میام..

 

اینجا هم کاغذ رو گذاشت تو جیبش و به بقیه ی حرفام گوش داد

 

اینجا من داشتم حرف میزدم که یه اقایی اومد امضا بگیره منتظر ایستاده بود تا حرفای من تموم شه اما از اونجا که من میدونستم حرفام طولانیه و واسه اینکه بیشتر پیش اقای درخشانی باشم گفتم آقای درخشانی میخواین اول به ایشون امضا بدید بعد من بقیه ی حرفامو میزنم..اما مگه من طاقت آوردم حرف نزنم..درحالی که داشتن امضا میکردن گفتم آقای درخشانی اون عکسی که با آقای اوجی گرفته بودی و شدید همدیگرو بقل کرده بودید و لوپاتونو چسبونده بودید بهم یادتونه که اقای درخشانی خندش گرفت و یه نگاهی به علی اوجی کرد و باهم خندیدن و علی اوجی به اقای درخشانی گفت ببین عکسمو لو دادی..منم گفتم آقای اوجی ببخشیدا اما باعث افتخار همتونه که با آقای درخشانی عکس گرفتید و میگیرید..اونم گفت بله و دستاشو به نشونه ی تسلیم شدن گذاشت رو هم و گذاشت رو سینش و سرشو هی بطرف پایین تکون داد..اقای درخشانی ما دوتا رو نگاه میکرد میخندید..اینم قضیه این دوتا عکسه بود

 

 

  اینجا هم دیگه بدون شرحه..عکس العملشون نسبت به حرفمه..که در اصل حرفای خودتونه

 

اینجا اقادرخشانی بلند شد و با چند نفر عکس گرفت بعد بلافاصله به طرف من برگشت و نگاهم کرد و ابرهاشو به نشونه ی خب ادامه بده تکون داد و منم که کلی حرف زده بودم و حرفام ته کشیده بود(اینایی که واسه شما تعریف کردن 10 درصد از حرفامه)خندیدم و گفتم هیچی دیگه..با اجازتون میخوام باهاتون عکس بگیرم(این بار دومی بود که میخواستم عکس بگیرم و گررررررفتم خخخخ) اقای درخشانی گفت بفرمایید بعد من گفتم آقای درخشانی از پرحرفیای من که ناراحت نشدید اینا حرفای طرفدارانتون و دوسال نیم حرفی بود که تو دل خودم جمع شده بود..اقای درخشانی همین خنده ی خوشکلشو که تو عکس میبینید زد و گفت نه شما لطف دارید............

این جا هم اولین جایی بود که از نزدیک نزدیک اقای درخشانی رو دیدم..اقای درخشانی رو کرده بودن تو ماشین و در رو قفل کرده بودن منم رفتم پشت شیشه و باهاشون حرف زدم و گفتم من طرفدارتون هستم..تو هتل حتما باید ببینمتون و..
که اقای درخشانی بخاطر من شیشه رو کشید پایین و گفت دفترتون رو بدید..منم مردم از ذوق مرگی و دفترم رو دادم و گفتم واااااااایییییی آقای درخشانی عاششششقتونم........

 

-----------------------------------------------

ممنون نادیا جوووووووووونم

اینم ادرس وب my star

http://www.voooo.blogfa.com

به مدیریت سحر جون



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت13:21---28 اسفند 1392
ببخشید اون اولین باری بود که عکس اینجوری چشامو بستم دهنمو باز کردم بعد نوشتم ولی حتما بگید ما که تهرانی نیستیم که هر روز ازجلوی مغازه ی آقای درخشانی رد بشیم اونایی که رد میشید حرف منو حتما بگید

حلیا
ساعت16:19---27 اسفند 1392
وای خدا دارم از حسودی منفجر میشم داره گریم درمیاد اون از نوشته ی آقای درخشانی برای نادیا جون اینم از عکسا و متن ها بابا ما چه گناهی کردیم که آستارایی هستیم تورو خدا یکی رسیدگی کنه هرکی آقای درخشانی رودید بهشون بگه که یه سرم به آستارا بزنن
پاسخ: عزیزممممممممممم


سبا
ساعت14:47---8 دی 1392
:)
پاسخ: ممنونم سبااااااااااااااا جونم به وبم خوش اومدی عزیزم


پانته آ
ساعت15:08---11 آبان 1392
مرسی رها بار اول که تو مای استار دیدم داشتم منفجر میشدم فک کنم نادیا از اوناییه که تا معلم میاد ازش بپرسه زنگ میخوره!
پاسخ: نادیاجون خیلی شجاعه من بودم عمرا میتونستم برم جلو بعدشم اگه میرفتم جلو لابت غش میفرموتم یا زبونم بند میومت


نفس
ساعت16:05---28 مهر 1392
وا. چه وضع حرف زدنه. لوس.

سیما
ساعت22:32---25 مهر 1392
خیلی بی سلیقه ای رها خانوم. واقعا برات متاسفم. مای استارت اینه؟ هه.
پاسخ:
مای استار اسم یک وب هست

پاسخ: اقای درخشانی بازیگر مورد علاقه من هستند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها