سام درخشانی درپژمان(3)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

به نظر من در هفته اول پخش سریال پژمان سکانس داخل اسانسور از بهترین سکانسهای این سریال بود

این عکس ها متعلق است به وبلاگ هواداران پژمان جمشیدی

پژی : عجب آهنگ باحالیه...
سام: دوس داری؟!
پژی : خونش خوب بودا
سام: پژمان تو تیم نداره...پس یعنی پول هم نداری..پس باید بگردیم یه خونه جم و جور و نقلی واست گیر بیاریم
پژی : نمیشه که وحید خونش خوبه..راستی وحید اون کدوم خونه استخر داره بود؟!
سام بهش نزدیک میشه صورتشو میچسبونه بهش ومیگه: یه خورده فکر کن..
پژی: موضوعش چی باشه؟
سام: تو چرا داری خونتو عوض میکنی؟
پژی یکم فکر میکنه یه بشکن میزنه میگه : گرفتم
سام: آهان
میره اون یکی گوشه آسانسور تکیه میده
بعدش خانومه میگه طبقه همکف..وقت بخیر..خوش آمدید
پژی:چقدر با ادبه
پژی : پس وحید میریم خونه استخر داره رو میبینیم دیگه
سام  سراسیمه میزنه رو پیشونیش سرشو تکون میده..
***

باتشکر از ستیلا جون



نظرات شما عزیزان:

سما
ساعت20:04---13 اسفند 1392
من گوش دادم نازنین جون سوت پایان و اگه این ارزش دارم خیلی قشنگه

نازنین
ساعت18:21---20 آبان 1392
شما نمیدونن دوست وحید یک شعر خوانده
پاسخ: میدووووونم نازنین جوووووووونم اما هنوز گوش ندادم دانلودش کردم اما وقت نکردم گوش کنم


نازنین
ساعت18:20---20 آبان 1392
شما نمیدونن دوست وحید یک شعر خوانده

نفس
ساعت19:54---15 مهر 1392
این ساندویچ مخصوص پیتزایی خسرو حیدری منو کشته؟

ارسالی موج دار با پنیر اضافه؟
پاسخ: اره بامزه بوت گلم دلم واسه پژمان میسوزه


رزا وطن پور
ساعت21:12---13 مهر 1392
مرسىىىىىىىىىىىىىىىىى عزیزم. راستی اون سکانس از پژمان که چندتا استقلالی براش ترقه پرت کردنم خیلی جالب بود نه؟
پاسخ: بله طفلی پژمان


رزا وطن پور
ساعت15:07---13 مهر 1392
خدا وکیلی خیلی جالب بود. راستی نقدی که گفتی درباره سامه یا سریال ها؟
پاسخ: درباره کل سریال است(البته سام بیشتر) تو دو تا پست ثابت اول البته هرزمانی بری رزاجون میتونی نقدتو بزاری بعضی بچه ها بلافاصله بعدسریال کامنت میزارند بعضی ها مثل من صبح روز بعد تا الانم حدود 180کامنت واسه پزمانه 82واسه ماتادور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها