Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

عکسهای سام درخشانی در استادیوم ازادی بازی استقلال و اف سی سئول

باسپاس ویژه از سحر جون و نیکان جون



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت9:54---27 بهمن 1392
سلام سام جان من وافعا بازی های شما را دوست دارم ادرس خونه شما کجاست
پاسخ: اواااااااااااااااااااااااااااا


کوثر
ساعت11:11---2 بهمن 1392
سلام خوبین اقای درخشانی ادرس منزل شما کجاست
پاسخ: سلام عزیزم من رهااااااااا هستم............


رزا وطن پور
ساعت19:43---12 مهر 1392
سلام رها جون. چطور مطوری؟ اینترنتم تموم شده بود. البته تو این چند وقت با موبایل بهت سر میزدم. اما چون سرعت پایین بود نمیتونستم نظر بدم. دلم خون شده بود. چه خبرا؟ چه میکنی؟ سام این روزا تلوزيون رو قرق کرده ها. هم تو پژمان هم تو ماتادور کارش عالیه. استقلالیه؟
پاسخ: سلام عزیزم دلم واست تنگ شده دیگه داشتم نگران میشدم اره خداییش همه کانالها هست استقلالیه شدیدااااااا راستی رزا جون بچه های my star هرشب بعد پخش پژمان و ماتادور نقد دارند دوست داشتی بیا ادرس وب تو لینکهای من هست


مهلا (بانو)
ساعت23:12---11 مهر 1392
مرسیییییییییییییییییییییی رها جونم
پاسخ: قربوووووووووووووووووووووووووووووونت عزیزم راستی راه گم کردینا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها