عکسهای سام درخشانی در اوای باران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

تقدیم به بچه های خوب my star

و طرفداران اقای سام درخشانی



نظرات شما عزیزان:

طناز
ساعت12:17---19 خرداد 1393
خیلی این سریال رو دوست دارم اگه هزار بارم این سریال رو نگاه کنم برایم تکراری نمیشه من بازی خانم چرخنده واقای خیرابی رو تو این سریال خیلی دوست دارم ممنون از زحماتتون

نیلو فر
ساعت11:06---23 بهمن 1392
خیلی فیلم خوبی بود وسیاوش خیرابی نقش خودشو ب خوبی بازی کرده بود.
پاسخ: چرا گریه عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


محمد جواد یوسفی
ساعت17:09---15 بهمن 1392
عالی
پاسخ: ممنووووووووووووووونم اقاااااااااااااااا


نیمادرر
ساعت17:12---14 بهمن 1392
سلام عالی بود خیلی خوببود این بهترین فیلم توی دنیا هست
پاسخ: سلام خوش اومدین


هدیه
ساعت17:00---12 بهمن 1392
آوای باران فیلم خوبی بود و من خیلی دوسش دارم خیلی هم خوب تموم شد درست تموم شد همونجور که باید تمام شد واقعی واقعی
پاسخ: سلام عزیزم خوش اومدی لطفا صفحه اول وبم بیا پستهای جدیدم ببین


بیننده
ساعت18:47---10 بهمن 1392
افرین به کسایی که میگن آوای باران مزخرف بود مثل کلید اسرار تموم شد.
پاسخ: دمت گرم عزیزمممممممممممممممم اوای باران فقط سام درخشانیش خوب بود


مریم
ساعت12:57---10 بهمن 1392
براتون متاسفم
پاسخ: بعد اونوقت چراااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دیبا
ساعت12:51---10 بهمن 1392
به نضرشما واقا قشنک بوددددددد

MELODY
ساعت12:47---10 بهمن 1392
I love to baran http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif
پاسخ: سلامممممم


یلدا فرهی
ساعت12:44---10 بهمن 1392
اوای باران باوجودی که ناراحت کننده بود ولی


واقعی بود
پاسخ: ممنونم عزیزمممممممم


ولایتی
ساعت12:05---10 بهمن 1392
با تشکر از تصاویر زیبایت. راستی دیشب داشتم با عموم یعنی سام درخشان صحبت میکردم به همه ی طرفداراش سلام رسوند من خیلی عمومو دوست دارم
پاسخ:
خوش به حال شما..............

پاسخ: پس داداششون ازدواج نکرده صاحب فرزند برومندی مثل شما با فامیل ولایتی شدن...........ممنونم که موجبات شوخی و سرگرمی ما را فاراهم نمودی


سحر
ساعت11:51---10 بهمن 1392
واااااااااااااااااااااااااای دارم دیوووووووووووووووووونه میشم

این چه فیلمی بود بابا گندش رو درآوردن

آقای سهیلی بابد بگم برو تو همون خونه شکیب و گدایی کن نونی که درمیاری حلال تر از این کار مزخرفی میشه که انجام دادی

برای همه بازیگران خوبی مثل چرخنده درخشان احمدی و بقیه که تو این فیلم مزخرف ایفای نقش کردن متاسفم

بدجور گند زدید

تورو خدا تو برنامه هایی که دعوتتون میکنن از فیلمتون تعریف نکنید

ملت همه ناراضی ان

به قول امید که کامنت گذاشته ما همه می خواهیم که با مسئولان و عوامل این جور فیلمهای مزخرف که فقط توهین به مخاطب است برخورد بشه

افتضاح افتضاح افتضاح ترین سریالی که دیدم

آقا گند زدید بپذیرید
پاسخ: تازه به بعضیا برمیخوره میگیم بد تموم شد............تنها سریالشون یک حشن داشت ما بازیهای خوبی از بازیگران خوبی مثل سام درخشانی مهران احمدی و الهام چرخنده دیدیم


امید
ساعت11:45---10 بهمن 1392
مزخرف مزخرف مزخرف ترین سریالی که تا بحال دیدم

متاسفم ز اینکه وقت گذاشتم و این سریال رو دیدم و متاسف تر برای صدا و سیما با این گندی که به بار آورد در کمال پر رویی بازیگران و تو برنامه های مختلف دعوت کرده و تقدیر می کنن بابا از مردم بپرسید و بازتاب فیلم رو تو جامعه بررسی کنید

39 قسمت الکی فیلم رو کش دادید و تو قسمت آخر نتونستن جمعش کنن همه رو کشتن شکیب خیلی الکی مرد کیانوش مسخره تر از اون حذف شد معلوم نشد چی به سر نادر اومد

بیتا و باران خیلی تصنعی در بیمارستان باهم رویرو شده و با یک دیالوگ بسیار مزخرف طلب بخشش کرد

اون حس قشنگی که از دیدار یک پدر و دختر بعد از 20 سال انتظار می رفت به مزخرف ترین حالت نمایش داده شده

به شعور و فهم مخاطب توهین شد

سینا با وقاحت و پرورویی تمام و دیالوگ های مسخره بین افراد فقط بدآموزی داشت

برای کارگردان متاسفم

معلوم نشد چی به سر فردی اومد که طاها رو توی ترکیه تعقیب میکرد چرا به درب منزل همسر سابق اون مراجعه کردن و دیگه بقیه اش نشون داده نشد

صاحبخونه فرید با بی شرمی می خواد دختری که حتی 1 ثانیه هم در فیلم نشون داده نشده رو به فرید قالب کنه که چی بی سروته ول می کنید

بقدری اعصابم از دیدن این فیلم خرد شده که نمی دونم چی باید بگم

ما مسئولان صداوسیما می خوایم که با سازندگان چنین سریالهای بی سروته ای برخورد بشه


پاسخ: با حرفاتون موافقم شدیدااااااااااااا.............لطفاااااااااا بیایید صفحه اول وب پستهای جدید ببینید............سریال مسخرشون ارزونی خودشون.........فقط بازی سام درخشانی الهام چرخنده و مهران احمدی عالی بود...........


لیلا
ساعت11:38---10 بهمن 1392
حامد اخر کجا رفت تورو خدا بگید

لیلا
ساعت11:32---10 بهمن 1392
راستی اوای باران2 پخش میشه خواهش میکنم بگید
پاسخ: نه عزیزم.......احتمالا شنبه پشت صحنه ساعت8و45دقیقهیا11شب


لیلا
ساعت11:28---10 بهمن 1392
زیور واقعاترسناک شده بودنفهمیدیم نادر/گل پری و مرادچی شدند این فیلم که همش کشت و کشتاره بیچاره افرین
پاسخ: دیگه خودمون باید حدس بزنیم چون نویسنده محترم نفهمید چطور سریالو جمع کنه یک عده کشت یک عده هم مفقودالاثرکرد


سارا
ساعت15:44---9 بهمن 1392
سلام به همگي.ميتونم اسم كيانوشو بپرسم با حامد؟

مریم
ساعت21:50---8 بهمن 1392
واقعابازیتون علیه.دوست دارم

مریم
ساعت21:49---8 بهمن 1392
ممنونم اقاسام.عاشقتتتتتم
پاسخ: سلام مریم جان خوش اومدین


رفسنجان
ساعت16:45---8 بهمن 1392
با سلام بدترین فیلمی که تا به حال دیده ام مجموعه آوای باران بوده از نویسنده وکارگردان این فیلم بسیار شاکی هستم این مجموعه در روحیه فرزند 8ساله من تاثیر گذاشته است واز درس خواندن عقب مانده وبرای کشور ایران خیلی متاسفم که این چنین نویسنده وکار گردانی دارد.
پاسخ: سلام عزیزم ممنونم از کامنتتون


محمدحسین
ساعت8:19---8 بهمن 1392
این فیلم بد ترین فیلمی است که تا بحال دیده ام چون مردم ایران را بی اعتماد نسبت به نیروی انتظامی نشان میدهد چون به نظرمن مردم خیلی نسبت به این نیرو اعتماد دارند .می بایست هر کدام از بازی کنان کمترین شکی برایشان نسبت به خیانت طرف مقابل ایجاد می شد با این نیروی فداکار در میان می گذاشتند.
پاسخ: سلام من اگه یک سمتی در نیروی انتظامی داشتم نویسندگان این سریال را بازداشت و توضیح میخواستم!!!!!!!!!!نیروی انتظامی وارد عمل میشه فقط متاسفانه میاد نادر دستگیر میکنه که من ناراحت بشم!!!!!!!!!!!!


شنگول
ساعت20:33---7 بهمن 1392
هیچ کسی نیست که به من جواب بده
پاسخ: اسم حامد نمیدونم


شنگول
ساعت20:31---7 بهمن 1392
رهاکیه؟اسم حامد چیه؟
پاسخ: سلام رها نویسنده این وب هست


اشکان
ساعت13:59---2 بهمن 1392
ترو خدااخر این سریال رو بگین عاشق شدم
پاسخ: من نمیدونم اقای اشکان..........اما خانم چرخنده گفتند شخصیتها به3گروه تقسیم میشن و جلو هم میایستند خوب اینم که الان3گروههن دیگه شکیب اایناااااااااااااا دایی طاهااااااااااااااا اینااااااااااا و نادرخان و بانو زیور


شیدا
ساعت13:57---2 بهمن 1392
خوب بودددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد ددددددددددددددددددد
پاسخ: ممنون عزیزم


fh
ساعت18:08---25 دی 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااای



دیگه نمیتونم صبر کنم من میخوام بدونم آخرش چی میشه



درسته نمیخوام فیلم تموم بشه ولی من میخوام بدونم آخرش چی میشه.

خدایــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــا
پاسخ: تا اخر هفته دیگه معلوم میشه..........


atefeh
ساعت1:17---19 دی 1392
سلام عزیزم

میشه بگی اسم بچگیهای کیانوش و جاوید چیه؟؟؟

بی زحمت فهمیدی تو وبم کامنت بزار

مرسی بوس بوس
پاسخ: سلام عزیزم متاسفانه نمیدونم اما اگه پیدا کردم حتماااااااااااا میزارم عزیزممممم


Ali
ساعت8:06---5 دی 1392
سلام من چندتا عكس خوبو جديد از ازاده زارعي نقش جواني باران سريال اواي باران تو يه وب پيدا كردم ادرسشم اينه.دلم خيلي براي باران ميسوزه چقدر تو فيلم اذيتش كردند اين نادرو زيورhttp://www.barantv3.blogfa.com/
پاسخ: ممنونم در اولین فرصت میزارمشون وبم بازم ممنونم علی اقا


کیمیا
ساعت16:18---27 آذر 1392
سلام ببخشید میشه اسم اونبچه هه که کیانوش هستش رو بگی بچه هر ها نه مهران رنجبر همون بچگیشو می خوام خیلی ممنون می شماگه دلتون خواست میتونین به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال می شم
پاسخ: حتما عزیزم میام پیشت اگه از کیانوش عکس دیدم با اسمش میزارم فعلا نمیدونم اسمش چیه


پرند
ساعت15:10---8 آذر 1392
عکس هی باز نمیشن
پاسخ:

برای خودم که باز میشن

پاسخ:
صفحه ببند دوباره باز کن درست میشه وب سحرم واسه من همین طوره

پاسخ: شما عکسها دیدی همون عکس که افااااااااااا خودکار دستشونه و.....تو شهریور این پست رو گذاشتم


حسين
ساعت7:30---3 مهر 1392
سلام وبلاگ جالب و فوق العاده قشنگي داري
من لينكت كردم بهم سر بزن اگه خوشت اومد تو هم لينكم كن


پریسا
ساعت20:30---31 شهريور 1392
وای من قلبم افتاد کف پام خییییییییییییییییییییییییییییی للللللللییییییییییی قشنگ بود
پاسخ: خوااااااااااااااهش عزیزم بووس


مهرنوش
ساعت12:47---31 شهريور 1392
سلاااااااااااام



رها جوووووووونم عاشقتم مرسی اجی عالی بود



رها وبای بچه ها واسه من باز نمیشه هیچکومشون هی ارور میده

دلم براشون تنگ شده

از فردا هم دیه نیتونم بیام تا عید مامانم نمیذاره چون امسال درسام زیاده

به بچه ها سلاممو برسون از طرف من ازشون ازشون خداحافظی کن

دوستون دارم خدافظ
پاسخ: واااااااااااااااااااای مهرنوش جونم دلم واست خیلی تنگ میشه منم دیگه باید کمتر بیام نت منم خیلی توست دالم بووووووووووووووووووووس به بچه ها میگم عزیزم


شكيلا:وب مثلث دوستي
ساعت11:32---30 شهريور 1392
وااااااااااااي

سلام رها جون

ممنون گلم بابت عكسا

زحمت كشيدي عزيزم

ببخشيد جواب نظرخصوصياتو ندادم اخه نبودم...

مرسي عزيزم
پاسخ: سلاااام عزیزم حدس زدم نیومدی نت کامنت منو ندیدی خواااااااااهش میشود


شادی
ساعت10:55---30 شهريور 1392
سلام رهاااااااااییییی جججونم : مرسی عززززیزه دلم!!ووووواییییی این مدل موآدمویاد "رویا ی گنجیک شا "میندازه !!!

ستیلا چچون بی تلبیت : غیبت نکنید !!زشت نیسسند بنده خدا !!تو این عکسه خوب نیفتادند !!عکسه دیگه !!مهم اینه که از ما خوش شانس ترند که نقش مقابل عالیجناب و دارند !!خدا بده شاننس !!! والا ما توحسسسسسسسسرت ی لحظه موندیم !!
پاسخ: خوااهش شادی جونم بووس


طناز
ساعت21:18---29 شهريور 1392
وای دستت دردنکنه سام چه قدر عوض شدههههه

پس به خاطر همین تو جام ستارگان ریشاشو زده بود
پاسخ: خواهش طناز جوووووونم احتمالااااا


sepid
ساعت21:14---29 شهريور 1392
رها تو فوق العاده ای دختر

مرسی گلم. تو یدونه ای عاشقتم

وای گریم سام اینجا چه باحاله
پاسخ: قربووووونت برم عزیز دلم شما لطف دارین


رها
ساعت19:57---29 شهريور 1392
سلام نیکان جون
ببخشید کامنت شما خصوصی اومده بود
جواب شما
متاسفانه نه اونجا نیستم


sadaf
ساعت19:51---29 شهريور 1392
آخـــــــی قربون آقا سامی برم

چه خوبه که آقا سامی سریال بازی میکنه...ایشالا همیشه موفق باشن



مـــــرســـــی رها جون
پاسخ: خوااااااهش میکنم صدف جونم


اعظم
ساعت18:22---29 شهريور 1392
ممنون از عکسهایی که گذاشتی

منبع عکسها را هم می گی از کدوم سایت گرفتی؟

ممنونت می شم
پاسخ: کامنت شما خصوصی اومده بود ببخشید واسه جواب میبایست عمومیش کنم از سایت شبکه سوم


ستیلا
ساعت18:01---29 شهريور 1392
قررربببوووونننتتتت بررممممم رها میسیییییی

فدای داداشیییییییی




پاسخ: دور از جونت عزیزم بووووس


مریم
ساعت17:58---29 شهريور 1392
واااااااااای رها جونم دمت جیییییییییییییییز

خیلی عکسای قشنگین ... شما خیلی گلی آبجیگل واس گل
پاسخ: ممنونم مریم جونم شما خودت گلی


پرند ویدئوکلوپ
ساعت17:40---29 شهريور 1392
کامنت قبلیم ثبت نشد؟؟عب نداره که...من دوباره موگوم:

خودکار بیک ایا؟؟؟؟؟؟/میرم که بخرم...

کافی ایا؟میرم که بخورم...

ساعت جدید ایا؟میرم که... نمیدونم؟؟چی کار کنم ساعت مردونه رو؟واین هم شیکلک مورد علاقه من
پاسخ: سلاااااااااااااااااااام عزیزم پرند خیلی دیر متوجه منظورت شدم هی میگفتم پرند چی نبشته ایا؟؟؟؟؟؟؟؟


مهلا (بانو)
ساعت17:29---29 شهريور 1392
وای مرسی رها جون دستت درد نکنه



عالیییییییییییییییییی بودن
پاسخ: خواااااااااااااهش میشود عزیزم دلم واست تنگ شده بوت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها