یادداشتی برای ♥♥♥ام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سام درخشانی محبوبیتش را مدیون چهره و صدای خوبش نیست او محبوبیتش را مدیون صداقت واخلاق خوبش است او ژست روشنفکرانه نمیگیرد راحت میگوید شاید قدیمی فکر میکنم اما من اینگونه فکر میکنم از طرفی ادای مذهبی بودن مثل بعضی ها در نمی اورد با وجود اینکه از مکه برگشته هنوز هم میتوانی زنجیر همیشگیش را در گردنش ببینی

وقتی طرفدارانش تقاضای عکس های جدیدش را از مهدی علیاری دارند او راحت با یک بلوز مشکی و یک شلوار لی جلوی دوربین علیاری می ایستد بدون هیچ ادعایی

چند روز بعد در مراسم قرعه کشی جام ستاره ها با همان لباس ظاهر میشود و این یعنی احترام به مخاطبش

سام درخشانی معتقد است بازیگر نیاز به چهره زیبایی ندارد بلکه باید یک حس خاص و زیبا پشت نگاه یا صدایش باشد حس زیبای سام درخشانی نه در چشمان سبز محسور کننده اش است نه در لبخندش حس زیبای او در قلب مهربانش است که از چشمهایش سبزتر است و از صدایش گرمتر♥♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت18:29---26 تير 1392
اجی این متنا چیه که میذاری احساسات مارو جریحه دار میکنی

شخمول فرمودما شما ادامه بده گلم
پاسخ: ممنون عزیزم مینویسم اجی


شكيلا
ساعت16:47---19 تير 1392
رها جان واقعا بهت تبريك ميگم...

چون تو خيلي خوب نقد ميكني
پاسخ: شرمنده میکنین به خوبی وب شما که نمیشه ولی برگ سبزی است تحفه درویش


شكيلا
ساعت16:46---19 تير 1392
سلام رها جونم.....

بابا تركوندي كه ابجي...

خيلي وبت خوبه......

دوســـــــــــــــــــــت دارم
پاسخ: سلام ابجی شکیلا خوشحالم منم دوست دارمممممم بوسسسس عسیسمییییییییی


یگانه : )
ساعت14:06---19 تير 1392
سلام رها جونم...

وااااای عزیزم وااااقعاااا عالی بوددددددد....

مخصوصا چند خط اخررررررررررر.....

نه کلا هممممش خوووووب بود و عااالیییی.

قربونت برم اجی رها.
پاسخ: سلام یگانه جونم ممنونم عزیزم بازم بیا خوشحال میشم ابجی


Paria
ساعت13:40---19 تير 1392
Raha joooonam mer30 azizam, kheyliiii ghashang boood
پاسخ: سلام پریا جونم ممنوممممم


یاسمن
ساعت11:45---19 تير 1392
رها جوووووووون باهات موافقم در حد بنز...
پاسخ: بابا بنزووو برم گلم ممنون اومدی وبم


sadaf
ساعت0:15---19 تير 1392
مــــچــــکرم رها جون ...



این مطلبه فوق العاده ست

واقعاً قشنگ و درسته...خیلی بدلم نشست!

مرسی
پاسخ: خواهش میکنم صدف جون


sepid
ساعت23:26---18 تير 1392
خیــــــــــــــــــــــــــــ ــــــلی زیبا بووود واقعا قشنگ بود
پاسخ: سلام سپید جون ممنون گلم


مهرنوش
ساعت23:19---18 تير 1392
سلام رها جونم

وب خیلی قشنگی داری

متنی که نوشتی فوق العاده و خیلی قشنگه

خیلی عالی بود خیلی خوشم اومد :

X:

مرسی
پاسخ: سلام مهرنوش جونم ممنون اومدی خوشحالم دوسش داشتی


مهران
ساعت19:54---18 تير 1392
سلام


وبلاگ جالبی دارید


منم یه وبلاگ با عنوان \\\"دانلود بازی اندرویدی\\\" ساختم اگه دوست داشتید منو لینک کنید و به من خبر بدید که منم شمارو لینک کنم





http://www.android-city.lxb.ir


مهلا
ساعت19:25---18 تير 1392
عالی بود رها جون واقعا عالی بود



راستی بیا وب مای استار و این ادرس و این پستتو خبرش رو به بچه ها بده تا بیان و بخونن



من که خیلی خوشم اومد



مرسی
پاسخ: سلام مهلا جون اگه شما بگین بهتره اخه خودم بیام از خودم تو وب سحر جون اطلاع رسانی کنم شاید خوب نباشه اما یک نظر خصوصی واسش میزارم خوشحالم تونستم خوشحالت کنم اگه سحر منو معرفی نکرد بد خودم میام خودمو معرفی میکنم


زهرا
ساعت10:28---18 تير 1392
رها چرا من هرچه قدر ادرستو اسمتو تو پیوندهام درج میکنم لینک نمیشی؟

زهرا
ساعت10:11---18 تير 1392
لینک شدی رهاجوووووووووووووون

خیلی خوشحال شدم که منو اولین نفر لینک کردی مرسی
پاسخ:قربونت برم زهرا جونم


زهرا
ساعت9:58---18 تير 1392
وای واقعا راست گفتی رها جان اقای درخشانی خیلی خاکی هستن و اصلا اهل خودنمایی نیستن من مثل برادر خودم که البته ندارم دوسشون دارم مرسی که به وبم اومدی بازم اون طرفا بیا
پاسخ:ممنون زهرا جون حتما میام


رزا وطن پور
ساعت22:18---17 تير 1392
سلام گلم. میدونی هر روز دارم بهت سر میزنم. وبلاگت فوق العاده ست. مورد پسند و سلیقه منو خودت. اما یه چیزی برام خیلی جالبه و اون علاقه تو به سام درخشانیه. برات یه پیشنهاد دارم. درباره ماتادور کار تازه سام هم مطلب بذار. منم میخوام همین کارو بکنم. توی خبرنامه ام عضو شو که بتونم هر وقت آپ شدم بهت پیام بدم. بابای.
پاسخ:سلام عزیزم حتما میام عضو میشم در مورد ماتادور هم حتما تو فکرشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها