عکس کامبیز دیرباز
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

bazigaran 115 470x470 تک عکس های جدید بازیگران مشهور مرد شهریور 92

یک سایتی تیتر زده بود عکس کامبیز دیرباز شهریور92!!!!!!!!

اما تا اونجا که من میدونم این عکس متعلق به جشنواره فیلم فجر91!!!!!!!!!و اکران فیلم خاکستر وبرف است

در فیلم خاکستر وبرف اقای دیربازبایدحدود15کیلو اضافه وزن پیدا میکردند

منتقدان گفتند بازی اقای دیرباز تحسین برانگیز بوده

اما هیات داوران جشنواره فیلم فجر اقای دیرباز را حتی برای سیمرغ کاندید هم اعلام نکرد!!!!

اما اصلا مهم نیست سیمرغ بگیرند یا نگیرند

مهم اینکه خیلی محبوب هستند وهمه دوسشون دارند



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت10:13---29 شهريور 1392
کامبیزخان عاااااااااشقتم

شكيلا
ساعت16:23---21 شهريور 1392
ممنون رها جون....
پاسخ: خواهش گلم بووووووس


مریم
ساعت0:01---21 شهريور 1392
سلام آبجی رها جونم ... عکسرو تا حالا ندیده بودم قشنگ بود



من داش کامبیزم خیلی میدوستم به نظرم سامو بذاریم کنار داش کامبیز دوست خیلی خوبیه البته آقا سامی که قطعا مهلبون تره....خخخخ



رهاییییییی خیلی دلم واست تنگ شده بود....ببخشید دیر به دیر میام

شرمنده به خدا
پاسخ: منم دلم واست خیلی تنگ شده بوت عزیزم دشمنت شرمنده گلم بوووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها