عکسهای سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

sam derakhshani 3 470x313 عکسهای جدید امین مومنی پور و سام درخشانی شهریور 92

sam derakhshani 2 470x313 عکسهای جدید امین مومنی پور و سام درخشانی شهریور 92

sam derakhshani 4 470x313 عکسهای جدید امین مومنی پور و سام درخشانی شهریور 92

sam derakhshani 1 470x705 عکسهای جدید امین مومنی پور و سام درخشانی شهریور 92

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سایت2روز تیتر زده بود عکسهای سام درخشانی شهریور92!!!!!!!!!!!!!

ولی من فکر میکنم قبلا این عکسها دیدم

البته از زاویه دیگه!!!!!!!!با یک رنگ دیگه!!!!!!!!!!!!

امیدوارم شما اصلا ندیده باشین!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

پرند
ساعت12:19---15 شهريور 1392
ممنون میشم لوگوی منو رو وبت بذاری




پاسخ: سلام عزیزم گذاشتمش چقدرم خوشگله


پریسا
ساعت18:05---13 شهريور 1392
من که کشته مرده ی این تیپشم!!

آقا ما باز اومدیم وبتو بترکونیم

دیه شرمنده!!
پاسخ: سلاااااااااااااااااااااااااااام خیلی خوش اومدین عزیزم بوووووووووووووووووووووووووس


sepid
ساعت16:26---12 شهريور 1392
سلاااام رهااا جووون دلم برات تنگیده بووود

مرسی بابت اینکه یادم بودی

آپاتم که مثل همیشه محشر بووودن


پاسخ: سلااااااااااااااااااام عزیزم کوجا بوتی؟دلم واست اینقدر تنگ شده بوت بوووووووووووووووووووووووووووووووس خیلی خوشحالم برگشتی عزیزم


شكيلا
ساعت9:49---12 شهريور 1392
مرسي رها جون...

من نديده بودم
پاسخ: سلام شکیلا جون به به از این طرفا خواااااااااهش میکنم بوووووووووووس


مهرنوش
ساعت9:17---12 شهريور 1392
سلاااااااام



دستت طلا رها جووووووونم به جز اولیه و چهارمیه که یکی هست اون دوتای دیگه رو ندیده بودم ندیده بودم



مررررررررررررررسی عسیسم
پاسخ: سلااااااااااااااااااااام عزیزم خواااااااااااااااااااااهش میکنم بوووووووووووووووس


نادیا
ساعت1:46---12 شهريور 1392
سلام رهاااااااا جوووووونم..

ایول جیگر..کن از زوایای دیگه دیده بودم..

ملسیییییییی..بوووووس..
پاسخ: سلاااااام نادیا جون بووووووووووووووووووس عزیزم


صبا
ساعت1:25---12 شهريور 1392
عکسا مال مجله ی خانواده سبز پارساله طرف خالی بسته تو وبش !!! خیلی خوشگل بود مرسی واسه همه ی آپات شرمنده نشده بهت سر بزنم ....
پاسخ: به به صبا جون دشمنت شرمنده عزیزم اره عکسها خیلی قدیمی هستند مال سایت2روز هست با این همه ادعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بووووووووووووووووووووس


مریم
ساعت23:37---11 شهريور 1392
منم ندیده بودم .... قربونت برم رهایی که خیلی ماهی خخخخخخ



دی جی وب براتون شعر سرود خوشتون اومد آیا؟؟؟



مرسیییییییی عزیزم
پاسخ: به به چه شعر قشگی بوووووووس شما ماه تری عزیزم


ستیلا
ساعت21:51---11 شهريور 1392
ایییوووولللللللل رها جوووووووووونم
پاسخ: ایول ستیلا جونم بوووووووووووووس


پرند
ساعت21:31---11 شهريور 1392
مغسی

ندیده بودم
پاسخ: خواااااااااااااااااااهش میشود پرند جون بووووووووووووس


مهلا (بانو)
ساعت20:41---11 شهريور 1392
مرسی رها جونم



قربونت برم من عزیزم
پاسخ: خواااااااااااااااااااااااهش مهلا جونم بوووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها