جدیدترین عکس نرگس محمدی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

bazigaran dar tabriz 25 470x300 عکسهای جدید از سفر بازیگران به تبریز

یک سفر بعضی هنرمندان با هم رفتند تبریز

چراشو من نمیدونم؟؟؟؟؟

نفر اول نرگس محمدی هست(شناختین؟؟؟؟؟؟؟) نفر پشت سر سمانه پاکدل



نظرات شما عزیزان:

دیبا
ساعت21:05---17 آذر 1393
آخه بازیه که این داره؟ بتون قول میدم خودشم شایعه ازدواجش با سام درخشانو پخش کرده. عقده ای میخواد به زور خودشو بچسبونه به یکی آخر.. والا..
پاسخ: منم بازی نرگس محمدی دوست ندارم


سپیده
ساعت21:03---17 آذر 1393
ینی اصن حالم از خودشو بازیش به هم میخوره به خدا
پاسخ: منم بازیشو دوست ندارم


هلو
ساعت14:27---18 آبان 1392
چيه ؟مررررررررررررررررررردي؟نميدون ي چي جواااااااااااااااااااب بدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///////

میترا
ساعت13:43---18 آبان 1392
سلام چرا نرگس موهاشو پسرونه کرده. خیلی کوتاست
پاسخ: سلام میترا جون خوش اومدی نمیدونم عزیزم بازم بیا


هلو
ساعت21:32---16 آبان 1392
معلومه كه ميبينم.به مسخره گفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

هلو
ساعت14:56---15 آبان 1392
ولي من عاااااااااااااااااااااااااااشق بازي نرگس محمدي عستم.دلتونم بخواد.
پاسخ: ستایش 2حتما ببین


طناز
ساعت10:56---18 شهريور 1392
نمیدونم چرا حالم از نرگس محمدی بهم میخوره
پاسخ: سلام عزیزم اخه هنرمند یا بازیگر خوبی نیست که دوسش داشته باشی گلم


زهرا
ساعت10:50---12 شهريور 1392
هم از نرگس محمدی هم از سمانه پاکدل بدم میاد
پاسخ: منم ازشون خوشم نمیاد نه به چادراشون تو فیلم نه به این ژستاشون تو خیافون!!!!!!!!!!!!


مهرنوش
ساعت11:32---11 شهريور 1392
سلااااااام رها جونی



قصد توهین ندارم اما اصن عکس نرگس محمدی رو دیدم ریختم بهم اصن اصن ازش خوشم نمیاد ینی بدم میاد



ولی بازم مرسی عخشم
پاسخ: سلام عزیزم منم دوسش ندارم نمیدونم چرا هر کی یک سریال بازی میکنه میشه هنرمند!!!!!!!!!!!!!!!


مریم
ساعت17:48---10 شهريور 1392
سلام رهایی جونم...خیلی دلم واست تنگ شده بود آجی آخه خیلی وقت بود وبت سر نزده بودم شرمنده به خدا خجالت زده هستم ... یه گرفتاری داشتم که خداروشکر حل شد

قصد توهین ندارم ولی خیلی از این دختره بدم میاد

مرسییییییی از وب خوبتون
پاسخ: سلام عزیزم بوووووووووووووووووووووووووووووس منم دلم واست تنگ شده بوت گلم منم ازبازیش خوووووووووووشم نمیاد انگار رو مخ من اسکی میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!! وب خودتونه عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها