متفاوت ترین عکس سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

http://s4.picofile.com/file/7912750963/www_CAMPEC_IR_bazigaran_627.jpg

منبع عکس وب my star

با تشکر فراوان از سحر جون و نیکان جون



نظرات شما عزیزان:

رزا وطن پور
ساعت21:58---7 شهريور 1392
سلام گلم. عکس جالبیه. راستی تو سریال ستاره حیات ، داوران یا نوشدارو رو میبینی؟ من که هیچکدوم رو ندیدم. راستش رو بخوای یکی دو قسمت رو به خاطر بازیگرای خوبی مثل الهام جعفرنژاد و نیما رئیسی و کامران تفتی دیدم. ولی خوشم نیومد.

ولی اولین انتخاب رو میبینم. تو چی؟ خیلی قشنگه. نیست؟
پاسخ: سلام عزیزم من بازی کامران تفتی خیلی دوست دارم اما ستاره حیات ندیدم داوران و نوشدارو هم ندیدم اولین انتخاب میبینم سریال قشنگیه دوستش دارم بازی بازیگراش خیلی قشنگه


پریسا
ساعت21:08---7 شهريور 1392
عچقم مردمیه دیه!!

عسلم
پاسخ: عزیزمی پریسا جون


مهلا (بانو)
ساعت15:16---7 شهريور 1392
وای عچقم جیگدر خوشمله
پاسخ:بله بله بله موافقم


مهرنوش
ساعت13:00---7 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااام



مررررررررررررررررسی عسیم
پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم دست سحر جون و نیکان درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها