سام درخشانی و یکتا
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشانی به سریال یکتا پیوست

این سریال برای شبکه دوم سیما ساخته میشه

و پاییز 95 پخش میشه و فیلمبرداریش از خرداد 95 شروع میشه

باارزوی موفقیت برای سام درخشانی عزیز



نظرات شما عزیزان:

سوما
ساعت12:27---26 تير 1395
مىخواستم بگم ى مدته ک دارم شعر مىگم. اگه دوس داشته باشى مىتونم بزارم اىنجا اگه خواستى بزارى تو پىجت ک اقا سام ببىنه. اخه ىجوراىى به اقا سام ربط داره دوست دارم مرسى

سوما
ساعت12:23---26 تير 1395
سلام رها جون خوبى

عسل
ساعت13:54---23 تير 1395
مونا جون من به رها گفتم حرفاتو ازت خیلی تشکر کرد و گفت سمت راست وب روی لینک اینستاگرام رها مدیر وبلاگ کلیک کن و عکسای جدید رو ببین کامپیوترش خرابه نمیتونه پست بزاره

عسل
ساعت12:57---23 تير 1395
سلام مونا جون اومیدوارم هرچه زود تر بیایی پیش ما حتما همین الان به رها میگم ببخشید یکم دیر دیدم همین الان به رها میگم هیچ زحتمی نیست دوستی به درد همین موقع هاش میخوره

مونا
ساعت13:32---20 تير 1395
سلام عسل جون...امیدوارم خوب و خوش باشی دوست خوبم.شرمنده ک بهت زحمت میدم.دیگه ایشالا قراره در آینده خیلی نزدیک منم بیام اینستاگرام.لطفا اگه برات ممکنه و زحمتی نیست از طرف من ب رها جون بگو: "رهای عزیزم تو این مدت همیشه بیادت بودم.بازم تولد خودت و تولد 3 سالگی وبلاگ رو بهت تبریک میگم. ایشالا از این ب بعد همه ماهها برات ماههای خوبی باشه."
عسل عزیز خیلی خیلی ممنونم از لطفت.بازم عذر میخوام اگه تو زحمت انداختمت.
Love you


عسل
ساعت18:44---17 تير 1395
مونا جون من به رها گفتم میگه کامپیوترم خرابه گفت سعی میکنه تا شنبه پست بزاره وب

عسل
ساعت17:20---17 تير 1395
مونا جون اگر ئلت میخواد به رها پیامی بدی به من بگو برات تو اینستاگرام رها بنویسم من همیشه تو اینستاگرام با رها در ارتباطم دلت میخواد بگو من براش از طرف تو کامنت بزارم و بگم

مونا
ساعت13:23---13 تير 1395
سلام رهای عزیزم...تولد 3 سالگی وبتو(البته با 1 روز تاخیر) بهت تبریک میگم........ای کاش بدونی ک دلم برات یه ذره شده دوست خوبم.هر موقع ک میام اینجا و میبینم پست جدیدی نیست دلم میگیره
البته دو سه باری اومدم پیجت سر زدم دیدم ک گفته بودی خرداد برات ماه خوبی نبوده.ناراحت شدم.ایشالا از این ب بعد همه ماهها برات خوب و خوش باشه.اما حیف ک نمیتونم تو اینستا کامنت بذارم چون هنوز اینستا گرام ندارم.البته اینو بگم ک من حداکثر تا حدودای 2 ماه دیگه میام اینستا و بهتون ملحق میشم...راستی اینم تو پیجت خوندم ک تولد عسل بانو هم تیر ماهه.شرمنده ک زحمت میدم اگه میشه این پیام منو برای داداش سام و عسل بانو تو اینستا بذار: "داداش سام و عسل بانوی گل و دوست داشتنی من!تولدتون رو صمیمانه تبریک و شادباش میگم.با آرزوی سلامتی و خوشبختی روز افزون برای شما."
رها جان منتظرم دوباره بیای وب و پستهای جدید برامون بذاری.اگه میتونی حداقل یه کامنت بذار ک متوجه بشم کامنت منو خوندی.حتما بیا عزیزم!


مونا
ساعت9:07---25 خرداد 1395
سلام...شبکه آیفیلم قراره از 26 خرداد هرشب ساعت 11 سریال "رویای گنجشک ها" رو پخش کنه. با بازی آقای درخشانی در نقش "کیا"
.
.
پست جدید لطفاااااااااااااااااااااا


عسل
ساعت18:39---10 خرداد 1395
به به تولدت مبارک رها جونی
انشااله هرچی از خدا میخوایی بهت بده


مونا
ساعت8:56---10 خرداد 1395
رهای عزیزم میخوام تولدتو (که البته فکر کنم فرداست) بهت تبریک بگم
" به اندازه همه کسایی که نمیشناسم دوستت دارم و سبدی پر از گلهای رنگارنگ با یه آسمون ستاره تقدیم تو میکنم...تولد زیبایت مبارک "
امیدوارم سالیان سال سلامت باشی و به آرزوهای قشنگت برسی و یه روز هم ستاره مون آقای درخشانی رو از نزدیک ببینی
@} ;-


مونا
ساعت7:53---8 خرداد 1395
آخ جووووووووووووون بازم سریال...
تازه از امتحانم برگشتم.با این خبر خوب خستگی امتحان از تنم در رفت!
رها جون مچکریممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها