عکس سام درخشانی و رضا یزدانی18مرداد92
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

منبع عکسmy starبا تشکر از سحرجون و نیکان عزیز



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت12:59---21 مرداد 1392
وای خدا وقتی سام یقشو باز میذاره من غش میکنم!!
پاسخ: پریسااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بیا ابقند


sepid
ساعت21:15---19 مرداد 1392
رها خیلی این عکس نازه سام چیقده شیکه چشاش برق میزنه

اااای خدا
پاسخ: سلام سپید جونم اره خیلی قشنگه گلم بوووووووووووووووس


رها
ساعت15:34---19 مرداد 1392
مهلا عزیزم واسه چی ناراحت بشم من کامنت گذاشتم
م.ع تایید نکرده نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تو وب سحرم اونجا که شما اولین بار گفتی
یک کامنت گذاشتم زیر کانت خودتت نگاش کن عزیزم نظرتو تایید کردم که با مهلا موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها