سام درخشانی و همسرش در اتومبیل
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

28بهمن1394 اقا و خانم درخشانی عزیز

چقدر به هم میان این زوج دوست داشتنی

خوشبخت باشید باهم و تا ابد



نظرات شما عزیزان:

حلیا
ساعت1:08---29 اسفند 1394
وووییییی این عکس عاولیه

فاطمه
ساعت14:06---5 اسفند 1394
رها جان معذرت میخوام به خاطر تاخیر
لطفا این نامه رو بزار اینستا اگه عسل بانو و آقای درخشانی لایک کردن بهم خبر بده..
سلام آقای درخشانی و عسل بانوی عزیزم. آقای درخشانی شما خیلی عالی در "پشت بام تهران" بازی کردید و واقعا بازیتون حرف نداشت
من فقط به خاطر حضور شما این سریال رو تماشا می کردم .
نه تنها این سریال بلکه همه ی بازی های شما بسیار عالی هستند. به نظر من شما واقعا بهترین ستاره هستید.
برای شما زوج مهربون آرزوی خوشبختی دارم و امیدوارم لبتون همیشه خندون باشه.
عسل بانوی عزیزم میخوام بگم خیلی دوستون دارم و خیلی خوشحالم که طرفدار شما و آقای درخشانی هستم.
من همیشه با دیدن عکساتون انرژی میگیرم و امیدوارم همیشه خوشبخت باشید. هر چی آرزوی خوبه برای شما و به امید این که روزی شما و آقای درخشانی رو ببینم...

عزیزم اگه لایک کردن خبر بده منتظرم..

پاسخ: باشه فتطمه جانم حتما نامه رو میزارم لایک زدن خبر هم میدم


نگین
ساعت14:22---3 اسفند 1394
فدای عشقای خوشتیپ و خوشگلم بشم

مونا
ساعت13:10---2 اسفند 1394
رها جان بی زحمت این نامه رو بزار اینستاگرامت.فقط اگه ممکنه لطف کن متنم بدون تغییر بنویسش.قربون دستت
سلام دارم خدمت داداش سام و زن داداش عسل عزیز و نازنین.آقای درخشانی داداش گل و مهربونم اول از همه یه خسته نباشید ویژه میگم بهتون بابت نقش آفرینی زیبایی که در سریال"پشت بام تهران" داشتید.شما نه تنها در چند سال اخیر بلکه از همون ابتدای کار توانایی خودتونو در عرصه بازیگری به نمایش گذاشتید.اولین سریالی که من از شما به یاد دارم"با من بمان" بود و بااینکه اون موقع سن و سالی نداشتم اما به خوبی متوجه میشدم که چقدر عالی و هنرمندانه ایفای نقش می کنید.داداش سام شما همیشه موفقید...عسل بانوی عزیزم! خیلی دوستتون دارم.امیدوارم کنار داداش سام همیشه موفق و موید و خوشبخت باشید.با آرزوی بهترینها
راستی رهایی خبر لایکش هم یادت نره.فدات
پاسخ: باشه مونا جان حتما میزارم و بهت خبر لایکشم میدم


عسل
ساعت10:44---30 بهمن 1394
این عکس هزارتا لایک هم کمشه
انشااله عشقشون پایدار باشه
و
بهترین زوج دنیا باشن


فاطمه
ساعت16:59---29 بهمن 1394
رها جان یه نامه بنویسم تو اینستات میزاری؟
پاسخ: بله عزیزم


حدیثه
ساعت13:49---29 بهمن 1394
قربون جفتشون
عشقای منم دیگه
خوش تیپ،دوست داشتنی
موفق باشی رهای عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها