سام درخشانی و کامیونش
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

سینمایی خوب بد جلف

احتمالا اکران نوروز95

باارزوی بهترین ها برای سام درخشانی عزیز



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:39---27 شهريور 1396
خیلی خوب بود؛
جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در https://www.filmnetnews.ir/


گروک اندیش
ساعت18:27---27 بهمن 1394
سلام اولین باره که نطر میدم وبلاگ خیلی خوبی داری عزیزم
امیدوارم موفق باشی


مونا
ساعت12:59---25 بهمن 1394
آخی چه بامزه...
.
.
بچه ها...نمیدونم این پنجشنبه شب گذشته برنامه "تا جمعه" از شبکه 1 رو دیدین یا نه.این برنامه هر هفته بامداد جمعه ساعت حدودای 1 شب پخش میشه.تو برنامه ای که 3 شب قبل نشون داد یه سوال نظرسنجی گذاشت که پرسید:کیفیت سریال پشت بام تهران چه جوریه؟
1-عالی 2-خوب 3-متوسط 4-ضعیف
شماره پیامک برنامه 30000136 هست.عدد گزینه رو به این شماره بفرستید.مجری برنامه گفت تا هفته دیگه فرصت دارید نظر خودتونو بفرستید(یعنی تا پنجشنبه همین هفته).فقط غیر از نظرسنجی پیامک بدید هم از بازی آقای درخشانی تو سریال پشت بام تهران تعریف کنید هم درخواست کنید که تو برنامه این هفته ایشون رو دعوت کنن.تو برنامه 3 شب قبل آقای واشقانی و خانم صمدی رو دعوت کرده بودن.
حتما پیامک بزنینااااااااا...
پاسخ: اره منم دیدم حتما پست میزارم بچه ها رای بدن مرسییییییییییی


نگین
ساعت11:09---23 بهمن 1394
چچچچققققدددددرردررر عزیزن
بچه ها برین توی آپارات ، یه کلیپ واسه ی سامی درست کردم ک خیییییییییییلیییییی خوشگله.
اول از همه توی گوگل بنویسید : (دانلود کلیپ از سام درخشانی در آپارات )
و حتما گزینه آپارات_سام درخشانی ) رو انتخاب کنین .
و اسم کلیپم سام درخشانی و همسرش. و 2 دقیقه و 27 ثانیه هستش.
و ممنون میشم ک لایک بزنین.
پاسخ: ای ول دستت درد نکنه


فاطمه
ساعت16:19---22 بهمن 1394
رها جون
من پنج روزه که پشت بام تهران رو ندیدم..
سه روز برق رفت یه روز رفتم خونه دوستام یه روز اردو
اگه میشه لطفا بگو این پنج قسمت چی شد...
من از طرفدارای دو آتیشه آقای درخشانی هستم
همیشه فیلم و سریال هاشونو دنبال کردم...
اما پنج روزه که پشت بام تهران رو ندیدم....


فاطمه
ساعت15:44---22 بهمن 1394
سلام رها جون
من چند ماهه که دارم وبلاگ و پیج شما رو دنبال می کنم اما هیچ وقت روم نمیشد که نظر بزارم
وقتی دیدم شما اینقدر خوش اخلاقی فهمیدم که ازم استقبال می کنی
وبلاگ خیلی خوبی داری عزیزم
پاسخ: سلام عزیزممممممم خیلی خوش اومدی خوشحالم به جمعمون اضافه شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها