سلفی پشت بام تهران
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سریال پشت بام تهران به زودی از شبکه اول سیما

موفق باشید اقااااساااام درخشانی عزیز

قراره یک پست ثابت برای نقد این سریال در این وب داشته باشیم

لطفا به دوستانتون اطلاع بدید و با کامنتهاتون از ما حمایت کنید



نظرات شما عزیزان:

shadi
ساعت15:11---27 آذر 1394
وای خدا جونم چه عکس نازی
مرسی رها جون که این عکس ها رو میزاری
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم...مرسی از همراهی شما با وب...ایشالا سریالش شروع بشه یک پست ثابت برای نقد سریال میزارم که هرشب دورهم جمع شیم دربارش صحبت کنیم...حتما باما همراه باشین


مونا
ساعت13:08---25 آذر 1394
رهایی ناراحتممممم
میدونی چرا؟؟ آخه این امکان واسه من نیست ک هرشب بتونم بیام وب.وقتی خبردار شدم قراره واسه این سریال پست ویژه واسه نقد و بررسی راه بیفته پیش خودم افسوس خوردم ک نمیتونم هر شب بیام...اما اگه ایرادی نباشه همون چند روز یه باری که میتونم بیام میام و منم نظرامو درباره سریال میگم.بخدا تقریبا هرروز با گوشیم میام وب و پستها رو میبینم اما نمیشه باهاش کامنت بذارم.به هرحال منو ب بزرگی خودت ببخش...
پاسخ: اشکالی نداره عزیزم هر چند روز یک بار هم که بیای و نظرتو بنویسیخیلی هم عالی میشه هر ساعتی و هر وقتی تونستی بیای فقط لطفا اگه به دوستهات هم بگی عالی میشه که تعدادمون زیاد بشه که من بتونم از اقای درخشانی خواهش کنم که لطف کنن بیان نظرات رو بخونن


سمیرا
ساعت20:51---24 آذر 1394
مررررسی رهاجونم...چشم حتما
پاسخ: خواهش می کنم عزیزجااااااانم....مرسی که به دوستهات گفتی


سمیرا
ساعت17:51---24 آذر 1394

چقدر دلم باری اینستا تنگ شده
مرسی رهاجان که پست میزاری
.

پاسخ: عزیزم به نیکان گفتم...ایشالا زود یک گوشی خوب بگیری باز برگردی اینستا پیشمون...عزیزدلمممممم....راستی سریال که شروع بشه پست میزارم برای نقدش هرشب دور هم جمع شیم...لطفا به دوستات هم بگو عزیزم که بیان



عسل
ساعت15:16---24 آذر 1394
آخ جان من خودم اولین نفر میام اینجا سریال رو نقد کنیم
من به دوستام گفتم چون اونا هیچ کدوم درخشانی نیستن و فقط منم که درخشانیم برای همین شاید نیان اما من گفتم
پاسخ: مرسی که به دوستات گفتی عزیزم....بگو که لازم نیست حتما درخشانی باشن هرکس سریال رو ببینه و دوست داشته باشه متونه بیاد و نظر بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها