سام درخشانی در بیمارستان
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقای درخشانی به همراه یکی از طرفدارانشون

پشت صحنه سریال پشت بام تهران در بیمارستان

دوستای خوبم با پخش سریال پشت بام تهران یک پست ویژه میزارم وب و هر شب با هم درباره  سریال پشت بام تهران گفتگو میکنیم و نظراتمون رو میگیم

پس لطفا شما هم به دوستانتون اطلاع بدید و ادرس وبلاگ رو بهشون بدید



نظرات شما عزیزان:

مونا
ساعت12:29---24 آذر 1394
خدا کنه زودتر شروع بشه دیگه...چیکار کنیم خب وقتی حرف از سریال داداش سام باشه دیگه صبر و حوصله نمیشناسیم!
.
.
.
آیفیلم هم از شنبه شروع کرده داره آوای باران پخش میکنه.ساعت 10 ونیم شب.دم آیفیلم گرم ولی من از خیلی وقت پیش راه ب راه پیامک میدم ک "با من بمان" رو پخش کنن.مگه توجه میکنن حالا؟؟؟!!!!...یادش بخیر اولین سریالی ک از داداش سام یادمه همین بود.از شخصیت نادر(تو سریال با من بمان)نمیترسیدم و دلم هم براش میسوخت!!!
پاسخ: عزیزم سریال احتمالا از دی ماه شروع میشه....اره بامن بمان واقعا سریال قشنگی بود


سمیرا
ساعت14:23---22 آذر 1394
رهاجون رفته بودم قشم که موبایلم و دزدیدن
پست اخرم و دوستم برام گذاشت
میشه شماره نیکان و بهم بدی؟

پاسخ: ای وای چرا عزیز دلم؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی ناراحت شدم ببین عزیزم شما شمارتو برای من بزار البته کامنت رو خصوصی بفرست شمارت لو نره... من شمارتو میدم نیکان باهات تماس بگیره... چون اینجوری شماره نیکان بهت بدم اینجا همه میبیننش


سمیرا
ساعت14:18---22 آذر 1394
رهاجون لطفا کامنت خصوصی مو چک کن مرسی
پاسخ: عزیزم کامنت خصوصی برام نیومده گلم


عسل
ساعت21:47---16 آذر 1394
رها پیشنهادت عالیه من که هستم به نظرم جالب باشه هر شب درموردش صحبت کنیم
پاسخ: اره قبلا این تجربه ر در وب مای استار داشتیم خیلی عالی میشه...لطفا به دوستهات هم خبر بده و ادرس وب رو بهشون بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها