سام درخشانی عسل زندگی من است
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقااااااسااااااام درخشانی و همسرمحترمشون عسل باااااااانو

سام درخشانی در مصاحبه با مجله ایده ال گفت عسل همه زندگی من هست

sriy_1447049503133.jpg

این کامنت خوشگلمممم عسل بانوی عزیزممم دیشب لطف کردن در پاسخ کامنت من در اینستاگرام من گذاشتند

مرسی از محبتتون عسل بانوی خوشگلمممممم



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت13:11---21 آبان 1394
سلام اقای درخشانی و بانو امیرپور من عسل هستم قبلا هم برای شما نامه دادم پیوندتان را تبریک میگویم و من چند دفعه زنگ زدم به رستوران شما برای عرض تبریک اما گفتن شما رستوران نیستیدشاید سعادت نبود.بابت زاویه هفتم ممنونم خسته نباشید عکس های پشت صحنه پشت بام تهران رو دیدم مطمنم فیلم خوبی بشه بازم ممنون....
(عسل قبادی)


عسل
ساعت13:01---21 آبان 1394
رها جون میشه یه نامه بنویسم بذاری تو اینستات؟اقا سام و عسل خانم ببینن؟چند دفه زنگ زدم به رستوران اقا سام اما گفتن نیستن ایشون مجبور شدم به تو بگم میشه اینکار رو برام انجام بدی ممنون میشم
پاسخ: بله عزیزدلم بنویس میزارم تو اینستام


محدثه(mydream)
ساعت10:32---21 آبان 1394
اخی لطف کردن مرسی ازلطفشون
پاسخ: مرسی عزیزمممممممم


عسل
ساعت18:00---18 آبان 1394
رها جووووون عالیه ، یه نظر ؛ این عکس رو بزار رو پست سابت وب ، ای خدا کاش میشد من هم مثل رها با یه بازیگری اونم سام درخشانی در ارتباط باشم ، رها جون انقدر عکس های آقا سام و عسل خانم رو میزاری که هر چی بیشتر میگذره به این وب وابسته تر میشم ، خوش به حالت عسل بانو کامنت گذاشتن برات عزیزم
پاسخ: ممنونم عسل عزیز...منم فقط از طریق اینستاگرام با اقای درخشانی و همسرگلشون در ارتباطم...ایشالااا شما هم عضو بشی بیای اینستاگرام...آقای درخشانی و همسرشون خیلی مهربونن....حتما این عکس رو هم برای پست ثابت اماده اش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها