زاویه هفتم از نگاه بانی فیلم
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

  

سایت بانی فیلم سریال زاویه هفتم با بازی اقای درخشانی را مورد نقد و بررسی قرار داده

در بخش هایی از مطلب منتشر شده در سایت بانی فیلم چنین امده است

سام درخشاني كه پس از بازي در سريال «نابرده رنج» به همراه كامبيز ديرباز به نوعي توان بازي خود را نمايش داد

در اين فيلم نيز در مسير رو به رشدي گام برمي دارد و بازي وي از نقاط مثبت سريال محسوب مي شود.

لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و مطلب منتشر شده در سایت بانی فیلم رو به طور کامل مطالعه کنید

دوستان حتما در سایت بانی فیلم برای حمایت از اقای درخشانی کامنت بزارید

www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx

با تشکر فرمانده رها



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت11:22---7 آبان 1394
آره واقعا آقای درخشانی نقطه قوت این سریال به این خوبی بودن من رفتم از ستارمون حمایت کنم

تارا
ساعت9:01---7 آبان 1394

رها یعنی عاشقتمممم
چه خوب باز یک لشکرکشی به فرماندهی رها
من رفتم در بانی فیلم کامنت بزارم


پاسخ: ممنونم تاراجونم لطف داری


mahsa
ساعت5:26---7 آبان 1394
واقعا بازی آقای درخشانی نقطه ی قوت این سریال بود
انجام شد فرمانده جان
پاسخ: مرسی مهساجونم عزیزدلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها