شام ایرانی(سام درخشانی)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

قسمت اخر شام ایرانی توزیع شد

بچه ها زود برید بخرید

نتیجه رو هم نمیگم تا جذابیت برنامه از بین نره



نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت15:17---21 شهريور 1394
شام ایرانی رو دیدم خیلی قشنگ بود مخصوصا اون اولش که اقا سام به جای این که بگه کافه گلاسه گفت کافه گلافه خخخ ولی خیلی باحال بود.
پاسخ: عالی بود شام ایرانی


نگین
ساعت20:39---19 شهريور 1394
با این لبخنده خوشگلی که سامی زده ادم هنگ میکنه که چی بنویسه!
خییییییلی لبخند خوشگلیه.
:):):):):):):):):):):):):):) :):):):):):):):):):):):):):):) :):):):):):):):):):):):):):):) :):):):):):):):):)
چون هنگ کردم این همه گذاشتم!


مونا
ساعت10:20---19 شهريور 1394
سلام رهایییییییییییی! نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود...
من که هنوز این سری رو ندیدم.اگه داداش سام اول شده باشه که خییییییییییلی عالیهههه...
چقدر هم این عکسه قشنگههه خدااایااااااااااااااااااا...: X
پاسخ: منم دلم برات تنگ شده بود عزیزمممممممممم


رها
ساعت10:04---19 شهريور 1394
نیازجون آقای درخشانی اول شدن عزیزم

عسل
ساعت13:40---18 شهريور 1394
رها جان میشه بگی نتیجه رو اخه من یکم دیر تر میرم میخرم تا اون موقع دق میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها