سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سلام دوستای گلم خوبید؟

این عکس ستارمون اقاااسااام خیلی قشنگه

عید فطر هم بر همگی مبااااارک



نظرات شما عزیزان:

محمدهادی
ساعت17:48---21 ارديبهشت 1396
با عرض ادب واحترام سلام خسته نباشید جناب اقای درخشانی (چندنفر بهم گفتند شما ادم خیری هستید ) ،اینجانب محمدهادی قربانی.فرزند اکبر.من 30سال سن دارم،چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی و اجاره نشینی نمی توانم ازدواج کنم،مدتی هم هست،مصالح ساختمانی گران شده،و خشکسالی کارگری نیست،من نیز فن خاصی بلد نیستم جز کارگری،اطرافیانم هم توان مالی ندارند کمکم کنند ازدواج کنم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد،خواهشمندم اگر امکان داره به من کمک مالی کنید ازدواج کنم و بهتر زندگی کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکلی بزرگ شده،اگر یه کمک کوچکی اندازه اجاره خونه به من کمک کنید،یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری بیام بگم.خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من 09336166477.مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم.شماره عابر بانک رفاه (5894631535989081)بنام محمدهادی قربانی.تو راخدا کمک کن.موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

آنیتا (وبلاگ هواداران سیاوش خیرابی)
ساعت21:29---12 آبان 1394
سلام خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سری بزنید[گل]

آيلار
ساعت18:55---7 آبان 1394
سلام رها جون ممنون از لينكت بازم به وب خوشگلت سر ميزنم فقط دعا كن بازديد من بره بالا

آيلار
ساعت10:10---30 مهر 1394
سلام دوست عزيز لطفا منو با هواداران امين زندگاني لينك كن كه بازديد منم يه خورده بره بالا من شما رو لينك كردم خواهش ميكنم منو لينك كنيد خواهش خواهش خواهش
پاسخ: لینک شدی عزیزم


عسل
ساعت12:19---30 تير 1394

رها خانم نمیخوایی چندتا پست برای تولد آقای درخشانی بزاری؟؟؟ تا ما تبریک بگیم؟؟؟
پاسخ: چرا عزیزم فردا یعنی31تیر روز تولد اقاسام ساعت نه شب یک پست میزارم زیرش تبریک بگید



ريحانه
ساعت11:09---28 تير 1394
سلام اين عکس قبلا پست ثابت بود الان م با طراحی خيلی خوشگل شده.توی اين عکس چهرشون مهربونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها