پست ویژه(تولد دو سالگی وب)
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

تولد دو سالگی وبلاگ Best Actor Samderakhshani

12 تیر1392 این وب برای هنرمندی که بازیش و اخلاق مردمی اش دوست داشتم درست کردم

ممنون از همه دوستانی که همراه همیشگی وب بودند

همیشه کلی انرژی داشتم برای به روز کردن وب فقط بخاطر شما عزیزان

امیدوارم بازم با هم باشیم و از بازیگر مورد علاقمون حمایت کنیم

------------------------------

اینم لینک اولین پست وب در تاریخ 12 تیر 1392

امیدوارم اقای درخشانی بتونن وب بیان و این پست ببینن

rahairani1368.loxblog.ir/post/2

 



نظرات شما عزیزان:

گلرخ
ساعت5:35---14 تير 1394
سلام ببخشید اینقدر غلط تایپی دارم تند تند نوشتم بازهم تولد دوسالگی وب زیبای خانم رها را تبریک می گویم به آقاسام سلام برسانید

محدثه(mydream)
ساعت9:28---13 تير 1394
تبلدتبلدتبلدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیاشمعاروفوت کن تاهزارسال زنده باشی
رهای عزیزم بهت تبریک میگم وامیدوارم وبت همیشه پایداروبرقرارباشه@} ;-


حلیا
ساعت0:43---13 تير 1394
سلام رهایی دلم واسه تو و وبت و آقاسام یه ذره شده بود تو این مدت نت نداشتم نمیتونستم بیام راستی تولد وب هم مبارکه ایشالا ۱۲۰ساله بشه ( همراه با مدیر وب)

ريحانه
ساعت20:41---12 تير 1394
سلام، افتخارميکنم که طرفدار ايشون هستم .دوست دارم از ته قلبم که همه مردم هم مثل من عاشق ايشون باشند.ستاره دوست داشتنى سيما وتلويزيون ايران

اسما
ساعت12:54---12 تير 1394
سلام به همه رفقای گل.
رهاجون واقغابرات خوشحالم بخاطرهمچین وب خوبوعلیوفوق العاده ای که داری.بنظرمن تووسحرجون بزرگترین و بهترین کارو برای اتحاددرخشانیاکردید.چون تونستید کل اتحادویه جاجمع کنین و تواین دوسالی که وب داشتی باهمه مشغله هایی که توزندگی شخصیت مثل بقیه ادماداری به فکرماهاهم بودی.
ایشالاداداش گلمونم بهمراه زنداداش خوشگلمون امروز به وب سربزنن


گلرخ
ساعت5:52---12 تير 1394
سلام رها خانم تولد دوسالگی وب زیبایتان را تبریک می گویم از رفتار واخلاق زیلای شما و صمیمیت و گرمی شما بسیار ممنونیم وبتان واقعا زیباست از اطلاع رسانی ها و عکسهای زیبایی که در وبتان قرار می دهید خیلی خیلی ممنون ومتشکریم همینطور از اینکه حرفهای ما را در قالب نامه یه پیام به گوش آقا سام عزیز می رسانید بسیار ممنونیم ومهم تر اینکه وقت گرانبهایتان را برای ما صرف می کنید خیلی خیلی سپاسگزاریم به آقای سام عزیز تبریک می گویم که چنین طرفدار خوب و با وفایی دارند وامید وارم همیشه شاداب و سرزنده باشید و تولد صد سالگی این وب را جشن بگیرید ببخشید خیلی حرف زدم ولی باور کنید از ته دل می گویم شما بهترین وب دنیا را دارید شمارا خیلی دوست دارم به آقا سام و عروسشان تولد وب زبای خانم رها ایرانی را تبریک می گویم مادرم سلام می رساند پتینده باشید قربان شما گلرخ

شادی
ساعت2:53---12 تير 1394
عه اینجا باس عایا ؟؟؟من تو پست پایینی !!حالا دوباره تبریک به خودم !!تبریک به رها !تبریک به شما و تبریک به همه !!انشاللا ک وب همیشه بچرخه !!!!و موفق و پایدار باشید میسی رهها ججون
خوش به حال عسل خانوم خوشبخت که همسر شریف و دوسداشتنی مثل ایشون دارند و انشالا که همیشه مراقبشون باشند و عالیجنابمون و خوشبخت کنند !!


Zahra
ساعت1:26---12 تير 1394
خیلیییی تبریکککک رهااا جوننن
ایشالا موفق باشی.
تولد ۱۲۰سالگی وبت رو بگیری.


حدیثه
ساعت1:15---12 تير 1394
راستی آدرس پیجم
ACTOR SAM DERAKHSHANI HADISEH
بازم ممنونم


حدیثه
ساعت1:08---12 تير 1394
خواهش میکنم رها جان
باعث افتخار منه که پیگیر چنین وبی به این خوبی باشم
من از خیلی وقت پیش آقای درخشانی را بعنوان بازیگر مورد علاقه خودم انتخاب کردم و خیلی هم از این انتخابم راضی و خوشحالم
امیدوارم سال های سال این وب به لطف تو به کآرش ادامه بده
خیلی ازت ممنونم که از من حمایت کردید و منو به جمع خودتون راه دادید
با تشکر از تو رهای خوبمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها