ماه عسل سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

پست شماره  105 اقاااسااام درخشانی

چند ساعت قبل رفتن به ماه عسل

ماه عسل خوش بگذره اقاااسااام و عسل خااانم



نظرات شما عزیزان:

ناهید
ساعت17:30---19 مرداد 1394
سلام سوالم این بودکه من باگوشیم نمیتونم وارداینستابشم میگه باگوشی شمازیادثبت نام شده بایدگوشیموعوض کنم.ایاراه دیگه ای نداره؟اگه داره میشه واضحترتوضیح بدین.خیییییلی ممنون ازمحبتت
پاسخ: ببین عزیزم به یک ادم مورد اعتماد بکو برات پیج بزنه فقط ایمیل معتبر بده وگرنه پیجت سریع بسته میشه وقتی اون شخص برات پیج ساخت شما با گوشی خودت میتونی وارد همون پیج بشی عزیزدلم،،،بجای اینکه گوشیت عوض کنی با یک گوشی دیگه پیح بساز
پاسخ: بعد با گوشی که پیج ساختی از پیج خارج شو،،بعد با گوشی خودت با اسم پیح و رمز واردش بشو بهمین راحتی


ناهید
ساعت20:04---18 مرداد 1394
سلام رهاجان اون روشی که گفتی رومیشه واضح ترتوضیح بدی خواهش میکنم واجبه....کامنتای پائینوبخونین متوجه سوالم میشی عزیزم درمورداینستاگرام بودسوالم.خیلی ممنون میشم اگه جواب بدی اخه توگوگل همچین روشی گفته نشده یعنی بایدگوشیموعوض کنم؟
پاسخ: میشه سوالت دوباره بپرسی ناهید جان من نتونستم پیداش کنم
پاسخ: سوالتو نتونستم پیداکنم دوباره بپرسش عزیزدلم


ناهید
ساعت17:18---13 تير 1394
سلام رهاخانم خیلی خیلی ممنون ازپاسخ وراهنماییتون.شمامنظورتون اینه که فقط موقع ثبت نام رمزی که برام ساختن بزنم؟دیگه ایمیل و شماره تلفن و اسم واردنکنم؟اینجوری میتونم واردشم؟؟؟؟یه دنیاممنون

www.artskin.loxblog.com
ساعت20:30---10 تير 1394
رهايي و آزادي ، برآيند پرستش خرد است و دانايي . اُرد بزرگ
وبلاگتون خوبه .
*برای دریافت جدیدترین قالب های سئو شده مخصوص لوکس بلاگ به وب مابیاین
// مدیر _حسین صنوبری //


سوما
ساعت15:19---10 تير 1394
سلام رها جون ببخشىد اىن چند وقته نتونستم بىام وب اخه نتم قطع بود اىشالا ک اقا سام خوشبخت بشن وقتى اىن خبر شنىدم ىکم ناراحت شدم ولى از ى چىز خىلى خوشحالم ک اقا سام سر و سامون گرفتن و ازدواج کردن خانومشونم خىلى باشخصىت ب نظر مىرسن اىشالا ک همىشه لباشونو خندون ببىنم مرسى از همه چى بوووووووس
پاسخ: دلم برات تنگ شده بود عزیزم .........اقااسااام و عسل خانم هر دو دوست داشتنی و عزیزند


محدثه(mydream)
ساعت11:16---10 تير 1394
ایشالله بهشون خوش بگذره ولحظات خوبی داشته باشن درکنارعسل جووووووووووووووووووووووووووووو ووووون

ريحانه
ساعت2:55---10 تير 1394
سلام عزيزم. تولد دو سالگى وبلاگتو خيييييييلى زياد بهت تبريک ميگم.عزيزم هميشه موفق و پيروز باشى. وبتون خيلى قشنگه .خوش سليقه هستى.اين گلها رو تقديمت ميکنم.
پاسخ: ممنونووووووووووووم


ريحانه
ساعت2:35---10 تير 1394
سلام از ته قلبم براشون آرزوى خوشبختى وسلامتى دارم.سفرتون خوش بگذره.

حدیثه
ساعت1:47---10 تير 1394
رها جون میشه منو به قسمت پیوند های روزانه اضافه کنی
پاسخ: باشه عزیزم فقط ادرس پیجت بزار گلم چون الان برای خودم باز نمیشن نمیتونم پیجت پیداکنممممممممم


حدیثه
ساعت1:41---10 تير 1394
خوش بگذره بهشون

ناهید
ساعت20:48---9 تير 1394
سلام رهاخانم یه سوال دارم اگه میدونین میشه جواب بدین.من نمیتونم وارداینستابشم میگه قبلاباگوشی شمازیادثبت نام شده بایدگوشیموعوض کنم آیاراه دیگه ای غیرازاین راه وجودنداره؟خیلی ممنونم
پاسخ: یک راه هست عزیزم به یک نفر مورد اطمینان بگوووو برات اینستا بسازه...بعد رمزش بگیر و باگوشی خودت برو گلممم توی اینستات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها