ماه عسل سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

سام درخشاني بازيگري كه با مجموعه شب زدگان پا به دنياي بازيگري گذاشت و با سريال «خانه پدري»به اوج فعاليت هايش رسيد، اكنون كارهاي پيشنهادي را نمي پسندد و بيكاري را ترجيح مي دهد. او به باني فيلم توضيح مي دهد:«آخرين مجموعه تلويزيوني كه از من پخش شد،  مجموعه تلویزیونی «همه چيز آنجاست» به كارگرداني شهرام شاه حسيني بود كه اتفاقاً با اقبال مخاطب رو به رو شد و من انصافا آن نقش و فيلمنامه را دوست داشتم واز آن باز خوردهاي بسيار خوبي گرفتم. درحال حاضر چند فيلم سينمايي و دو سريال به من پيشنهاد شده كه با احترام به همه دوستان عزيزم از پذيرفتن آنها معذور هستم». بازيگر سريال «با من بمان» مي افزايد:«من متوجه مشكلات اقتصادي شديد كه دامن حرفه ما را گرفته هستم وعلت توليد پايين در تلويزيون و همچنين سينما را درك مي كنم، اما همه اين ها يك طرف ماجرا قرار مي گيرد و دليل موجه دارد، اما دليل وجود اين همه متن ضعيف را نمي فهمم. نمي دانم توقع من بيشتر شده يا كيفيت آثار پايين آمده است. متأسفانه با داشتن اين همه نويسنده کاربلد و قوي ، متن هاي ضعيفي به دست ما مي رسد كه جاي تعجب دارد». او در ادامه مي گويد:«سينما و تلويزيون هر دو وضعيت نامناسبي دارند و هيچ كدام از ديگري وضعيت بهتري در توليد ندارد ، اما در تلويزيون شرايط مميزي نسبت به سينما سخت تر است. در حال حاضر هم كه ماه رمضان شروع شده و بزودي پروژه جديد تلويزيون «ماه عسل» است، چون كه همه در اين ايام فقط پيگير اين برنامه هستند».سام درخشاني در خصوص كم كاري چهار ماهه اخيرش ادامه مي دهد:« ممكن است بعضي فكر كنند به خاطردرامد حاصل از رستوران است  اما بايد بگويم تمام مديريت و امور مربوط به رستوران به عهده شخص ديگري است و در ضمن درامد آن هم قدري نيست كه بخواهم براي تمام مخارج زندگي‌ام روی آن حساب كنم». او در پايان اشاره مي‌كند:« اين روز ها بيشتر درگير مراسم ازدواجم بودم و الان هم عازم سفر هستم ، اميدوارم فيلمنامه هاي خوبي به دستم برسد تا پس از بازگشت از سفر با يك قصه خوب و يك شخصيت خوب جلوي دوربين بروم».

----------------------------------------------------

درخشانیای عزیز لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و برای ستارمون اقای درخشانی عزیز کامنت حمایتی بزارید

www.banifilm.ir/Modules/News/NewsDetail.aspx



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت2:35---7 تير 1394
سلام ان شاءالله هميشه خوش باشند.وخوشبخت

ريحانه
ساعت2:27---7 تير 1394
سلام ماه عسل خوش بگذره.شاد شاد شاد باشندوخوشبخت

عسل
ساعت1:18---5 تير 1394
پس دیگه آقا سام هم رفت ماه عسل ایشالا هر جا که هستند سالم باشند.مرسی رها خانم
پاسخ: قوربونت برم عسل جوووووونم


حدیثه
ساعت23:27---4 تير 1394
عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها