web Best Actor SAMDERAKHSHANI
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

l4n1_10952647_905924546136370_1086092088_n.jpg

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز     فونت زيبا ساز  فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست



نظرات شما عزیزان:

فروزان
ساعت12:51---15 آذر 1394
عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید. http://megalink.ir/

ريحانه
ساعت21:22---12 تير 1394
منم با نيلوفر موافقم بچه زيادش خوبه.يکىيش کمه.دوتاش غمه سه تا که شد خاطر جمع.مثل فيلم ارثيه پر ما جرا

سوما
ساعت11:46---12 تير 1394
اقا سامى اىشالا ک خوشبخت بشىن و زندگى پر از عشقى رو با عسل خانوم داشته باشىن و همىشه لباتونو خندون ببىنم چون ک اگه اىنطور باشه انگار تموم دنىا مال منه امىدوارم ک ى روزى بچه دار بشىد و بچه هاى خوشگلتونو تو بغل شما وعسل خانوم ببىنم عاشقتونم بوس

ستیلا
ساعت1:07---12 تير 1394
آقای درخشانی همیشه بهترین بودند و بهترین هم خواهند موند و لایق بهترینها هم هستند ...عسل بانو هم بهترین بهترین بهترین بهترین بهترین برای ایشون هستند...من هردوشون مخصوصا بانو رو به اندازه دنیا دوست دارم و همیشه برای خوشبختیشون دعا میکنم...

نیلوفر
ساعت23:37---11 تير 1394
داداش سامی،،امیدوارم وب بیایید کامنتها بخونین دلم براتون تنگ شده باج دیدم خیلی قشنک بود منتظرم شام ایرانی زود بیاد بخرم خوشحالم ازدواج کردین عسل خانم مث خودتون مهربون بنظر میان خوشبختی شما ارزومه ان شا الله خدا بهتون چندتا فسقلی خوشگلم بده زود بابا بشین ماه عسل هم خوش بگذره مواطب عسل خانوم هم باشین

گلرخ
ساعت21:08---11 تير 1394
برای آقای درخشانی و همسرشون آرزوی خوشبختی دارم
تبریک میگم


نیاز
ساعت15:30---11 تير 1394
بزرگ ترین جراح و متخصص عالم قلب شما دوتا را باشکوه وزیبایی تمام به هم پیوند زد پیوند زیبایتان را باتقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویم وزندگی پراز عشق و محبت رابرایتان آرزو میکنم آرزومند خوشبختی بی پایانتان نیاز

محدثه(mydream)
ساعت11:10---10 تير 1394
هرگزنمیردانکه دلش زنده شدبه عشق
ثبت است برجریده عالم دوام ما

سوپراستارعزیزم پیشاپیش اغاز۴۰ بهارزندگیتونو بهتون تبریک میگم لحظات خوب و خوشیو داشته باشیددرکنارعزیزانتون


سمیرا
ساعت11:05---9 تير 1394
سلام
اول از رهاجان معذرت میخوام که خیلی وقته نیومدم ببخشید...
-------------------------------------
عمو جون تبریک میگم...ازتون خیلی ممنونم که با طرفداراتون اهمیت میدین و این یه دنیا ارزش داره ارزویی ندارم جز خوشبختی تون...


شادی
ساعت5:27---9 تير 1394
تقدیم به عروس و دوماد خوش پخخختمون :
با من از سایه نگو !!خورشیدِ فردا مال ماست !
تو که باورم کنی !عشقه ی دنیا مال ماست !!
شب نگو !شِکوِه نگو !قلبه ستاره روشنه !!
غم نگو !!غُصه نگو وقتی دلت پیشه منه !!
دست به دست من بده !!
پا به پای من بیا !!
بگو امروووز ماله عشق !!
بگو فرداااامال ما !!
" باصدای دکتر محمد اصفهانی " که عاشق صداشم !!


شادی
ساعت5:07---9 تير 1394
همراه با بهترین و رنگین ترین آرزوها!

سوما
ساعت17:54---8 تير 1394
برای سام عزیز و همسر زیبایش از خداوند متعال اروزی سلامتی و زندگی اروم و عاشقانه و پربرکت دارم شاد باشید و یک عمر عاشقانه زندگی کنید

مونا
ساعت10:04---7 تير 1394
آقا سام و عسل خانوم عزیز...پیوندتون مبارک.براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی همیشگی دارم
این گلها هم هدیه من به شما


ريحانه
ساعت6:44---7 تير 1394
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست اين نگاه خدا را برايتان آرزو ميكنم. آقاسام وعسل خانم عزيز

ريحانه
ساعت3:06---7 تير 1394
در جستجوی قلب زیبا باش نه صورت زیبا؛ زیرا هر آنچه زیباست، همیشه خوب نمی ماند؛ اما آنچه خوب است، همیشه زیباست.از ته قلبم براتون آرزوى خوشبختى وسلامتى وسعادت رو دارم تا آخر عمرتون.به پاى هم پير بشيد.بازم ميگم خوشبخت ترين زوج دنيا باشيد.


حدیثه
ساعت20:53---6 تير 1394
آقا سام و عسل خانوم گل خیلی خوشحالم که هر کدام از شما دو عزیز توانستید نیمه گم شده خود را پیدا کنید
امیدوارم سال های سال کنار یکدیگر شادو خوشحال باشید
و در کنار هم معنای کامل خوشبختی را تجربه کنید
این گفته های من آرزوهای همیشگی من هستند
راآرزو بهترین ها برای شما بهترینان


رها مدیر وبلاگ Best Actor
ساعت12:40---6 تير 1394
اقااااساااام و عسل باااانو

امیدوارم یک عمر عاشقانه و شاد زندگی کنید

براتون ارزوی بهترین ها رو دارمایشالاااا به همه ارزوهای قشنگ زندگیتون برسید

ممنون که قشنگترین لحظه زندگیتون با ما هم تقسیم کردید


محدثه
ساعت10:21---6 تير 1394
عسل عزیزم واقای درخشانی پیوندتون مبارک ازصمیم قلب ارزوی خوشبختی و سلامتی براتون دارم وامیدوارم سالیان سال زندگی تام باارامش و شادی درکنارهم داشته باشید
استادعزیزاقای درخشانی شماخودتون وعده دادیدکه در40 سالگی سوپراستارمیشید چرادوره اموزش بازیگری نمیزارید؟


حدیثه
ساعت20:34---2 تير 1394
وایی عالیه این عکس

SHAGHAYEGH
ساعت17:01---2 تير 1394
اخی چقدر قشنگ....ღღღღღ
لاآآآآآآآآآیڪ داره واقعا این عڪس..
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها