سام درخشانی در خونه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقاااساااام درخشانی عزیز1394/3/28

در رستوران خونه پارک اب و اتش

--------------------------------------------

بچه ها جون اینم ادرس وب جدید مای استار به مدیریت سحر جان

www.mystarsam.rozblog.com/



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت11:55---2 تير 1394
اوکی میذارم اونجا

پانته آ
ساعت20:03---1 تير 1394
ببین اوکی،من برمیدارم ولی فقط میتونم اسکرین بگیرم،گزینه ویو بکگراند پیج حذف شده!!!! نمیتونم اصل عکسو دانلود کنم
پاسخ: پانی خوب اسکرین شات بگیر بزار توی لنزورت که من بتونم بردارم!!!!!!!!!!اره منم گزینه ویو بکراند ندارم چرا اینجوری شده؟؟؟؟؟؟ببین چرا اینستا از طریق لینکهای بغل وبم باز نمیشه؟؟؟؟


پانته آ
ساعت19:42---31 خرداد 1394

بهش پیام دادم هرموقع دیدمش یا جواب داد،بهت میگم
اگه اون دیر کرد کله منو نکنی هاااااااااا
راستی ایمیل من و از کجا پیدا کردی؟؟

پاسخ: \پانی میتونی برام یکاری کنی...لینکهای اینستا از بغل وبم برات باز میشه؟؟؟؟؟؟میتونی عکس از پیج من برداری بزاری لنزور خودت؟؟؟؟؟؟اخه لینک اینستا رامن باز نمیشه جدیدا......بمشکل خوردم چجوری عکس بزارم وبم اپ کنم....لینک اپلودکردن عکس ارکامپیوترم هم خراب شده
پاسخ:لنزور تو باز میشه برام



مونا
ساعت10:22---31 خرداد 1394
ماشالا داداشم...دیگه داره رو فرم میاد...
راستی بچه ها درست 1 ماه دیگه تولد ستارمون داداش سام عزیزمونه


محدثه(mydream)
ساعت9:16---31 خرداد 1394
اره عسل راس میگه حلقشون کوووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شادی
ساعت6:05---31 خرداد 1394
رها ججونم : بخاطر همه چیز متشکککرم عزییزم!!!
چ عکس زیبایی !!!آقا سامی همچین شجاعانه ایستادن انگار روی قله اورستن !!!خخخخ
وب جدید هم رفتم !!خیلی خوب بوت !!میسی عجییجم!!


محدثه(mydream)
ساعت16:00---30 خرداد 1394
رهاجون راستی اهنگ وبت داره پخش میشه چقدرمن این اهنگودوس دارم مرررررررررررررررررررررررررررسی خانومی تواین عکس لاغرشده عسل داره اثرشوتوزندگی سام میزاره

ريحانه
ساعت5:06---30 خرداد 1394
من کامنت حمايت گذاشتم.خانمشون خيلى هم زيبا ومهربون به نظر ميان.به همديگه ميان.اينقدر براشون خوشحال شدم که نگو .روز اول که تولينک شما ديدم.براى همين رفتم و عضو اينستا شدم. خواستم خودمم بهشون تبريک بگم.

ريحانه
ساعت4:51---30 خرداد 1394
سلام نماز وروزه هاتون قبول باشه.کاش برنامه جشن رمضان امسالم براى آقا سام جشن تولد بگيرن.خيلى عالى ميشه.تازه متاهل هم شدن.رها جان به نظرت آقا رو با خانمشون دعوت مى کنن صداوسيما؟

حدیثه
ساعت22:25---29 خرداد 1394
چه عکس خوبی
رها جان ی سوال داشتم میخواستم بپرسم چه جوری میتونم تو وب عضو شم میشه برام توضیح بدی؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها