سام درخشانی و همسرش عسل
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

اقااااسااااام درخشانی و همسر محترمشون خانم عسل امیر

اقای پژمان بازغی و همسرشون خانم مستانه مهاجر

26خرداد94 بعد از مراسم عقد اقای درخشانی

تبریک به اقااااساااام برای انتخاب بانوی زیبا و باوقارش عسل عزیز

---------------------------------------------

لطفا روی لینک زیر کلیک کنید و حتما کامت حمایتی بزارید

www.yjc.ir/fa/news/5235699/%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%B3%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1

 



نظرات شما عزیزان:

نیاز
ساعت18:26---29 خرداد 1394
خواهش میکنم رهایی جونم اشکال نداره فوقش یه بار دیگه مث قبل خودمو میکشم اقاسام منو یادشون بیاد دوست خوبم خدا خدا کردم اومده باشی خیلی حوصلم سر رفته اری خودمم کامنت گذاشتم
پاسخ: اخی نیازی نه اقاسام یادت هستند مطمین باش هروقت اومدی زیر پستهم میگم اومدی که بچه ها بیان پیجت اقاسامم مهربونن میان تازه همسرشونم لایک میزنن
پاسخ: نیاز جان این ادرس وب جدید مای استار عزیزم http://www.mystarsam.rozblog.com/


حديث
ساعت17:45---29 خرداد 1394

من حديثم ايشون حديثه.....خواستم اشتباه نکنيد....... اميدوارم خوشبخت بشن...راستي خانومشون فاميلشونه؟عايااااا؟يا نسبتي ندارن؟کسي نميدونه؟؟


پاسخ: خانم عسل امیرپور....من اطلاعی ندارم عزیزم


نیاز
ساعت17:13---29 خرداد 1394
تو ادرس دادن خنگ بازی تو خودم در میارم مسولیتت مشکل هستوااااWWW.YJC.IR
پاسخ: مرسی نیاز جان..ادرس دادم بچه ها کامنت بزارن


نیاز
ساعت17:08---29 خرداد 1394
رهایی ادرس بالا اشتباه نوشتم به جای آی J جی هس WWW.YJC.COM

نیاز
ساعت17:03---29 خرداد 1394
WWW.YIC.COMباشگاه خبنگاران یه چیزی کامنت حمااایتی تو قسمت ازدواج سام درخشانی روانیا چی نوشتن فرمااااااااانده مقامتو حفظ کنبرو ادرس بده حمله کنیممممممم
پاسخ: ادرس گذاشتم مرسی که اطلاع دادی...خودتم کامنت گذاشتی؟نیازجونم نمیتونم برات عکس بزارم شرمنده اخه رمزاینستاخودم گم کردم بیام ازش بیرون نمیتونم بعد برم توش!!!!!


نیاز
ساعت16:36---29 خرداد 1394
من که دیگه باور نمیکردم ازدواج کنن اخه هی وعده میدادن فقط میگفتن اونم ایشالا به موقش واقعا عسل خانوم از همه نظر عالین من که گوشیمو گرفتم دستم مث اغده ای ها با افتخار میگم اقاسامو عسل خانوم ایشالا که خوشبخت بشنخخخخخ کیانا محوید..... تازه دیشب داشتم دقت میکردم عسل و سام اسماشم خیلی به هم میاد ولی برکههههراستی من به تو نمیدونم گفتم یا نه شک کرده بودم چون چن وقتی ازشون خبری نبود خیلی هم به فکر لاغری بودنفک کنم میخواستن از عسل خانوم کم نیارن

حدیثه
ساعت14:02---29 خرداد 1394
انشاالله در کنارهم خوشبخت باشن
واقعا با هات موافقم رها جون خیلی خانوم محترم و با وقار هستن
آقا سام خیلی دوستون دارم
وهمچنين تو رهای عزیزم
با آرزوی بهترین ها برای سوپر استار گلم و همسر محترمشون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها