سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سام درخشانی عزیز و همسر نازنینشون خانم عسل امیرپور

26خرداد1394بعد از مراسم عقدشون

بهترین ارزوهای دنیا برای سام و عسل دوست داشتنی



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت15:10---29 خرداد 1394
مرسی از تو.مرسی از طناز..

نیاز
ساعت17:43---28 خرداد 1394
نطفه شوم هم اومده خریدی؟؟
پاسخ: نه هنوز نخریدم عزیزم


نیاز
ساعت17:37---28 خرداد 1394
راستی رهایی ادرس جدید مای استار چی شد؟؟؟
پاسخ: هنوز هیچی...سحرجان منتظره شاید درست شه


نیاز
ساعت17:35---28 خرداد 1394
ای جاااااااان رهاااااااایی جیییغ امروز فاینال داشتم نمیدونستم بعد قبلش یکی از بچه ها گف منم اول فک کردم همون شایعه پارساله و اینا ولی بعد گف نه و اینا خلاصه هیچی نفهمیدم چی امتحان دادم تا اومدم خونه پریدم رو لپ تاپ هورااااااااا راستی رهایی دارم از دلتنگیتون دق میکنم بقران ایشالا فردا پس فردا میام اینستااااا الان فقط حال کیانا دیدن دارههههههههه
پاسخ: اره منم خیلیییییییییی خوشحالم زودبیااینستا نیاز....اصلا ازش خبری نیست


پانته آ
ساعت12:36---28 خرداد 1394
اه من که از این اینترنت سر در نمیارم درست شده بید
پاسخ: طناز بهت خیلی سلام رسوند گفت دلم برات تنگ شده بید!!!!!!!!!!!


پانته آ
ساعت19:37---27 خرداد 1394
واااااااااااااییییییییییی پاککنننننننن من دارم جای عکس سامو عسل عکس خودمو میبینمممممممممممممممممممممممم!! !!
پاسخ: عکس خودت کجا بود!!!!!!!!!!!!!!اینترنتت قاط زده خوب!!!!!!!!!!من که عکس اقای درخشانی و عسل خانم میبینم


حدیثه
ساعت19:35---27 خرداد 1394
واااای
آقای سام و همسرشون
خیلی به هم میان
با آرزو ی بهترین ها برای تنها ستاره زندگیم
پاسخ: واقعا هر دو عزیز و دوست داشتنی هستند


zahra
ساعت18:10---27 خرداد 1394
واااااااااااااااااااااااااااای تبریک میگم به اقای سام درخشان امیدوارم زندگی خوبی داشته باشن.موفق باشن
پاسخ: ایشالاااااااااااااااااااااااا


پانته آ
ساعت17:46---27 خرداد 1394
یعععععععععععنی عشقی داداشییییییییییییییییی عشششششششششششششششششق عالیییییییییییی بود انتخاااااااااااابت♥
پاسخ: بابت انتخاب این بانوی باوقار و دوست داشتنی باید بهشون بازم تبریک بگیم


پانته آ
ساعت9:39---27 خرداد 1394
حله مرسی ♥

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها