عکس سام درخشانی و همسرش
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

اقای درخشانی عزیز و همسر محترمشون خانم عسل امیرپور

26خرداد94بعد از مراسم عقدشون

از صمیم قلب به شما تبریک میگم

با ارزوی بهترین ها برای شما



نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت12:52---16 تير 1394
سلام دوست عزیزم
ممنون از عکسات
منم میخام مثل شما یه وب درست کنم
منو راهنمایی کن اگه میشه
پاسخ: سلام عزیزم...کاری نداره مثلا توگوگل بزن مدیریت لوکس بلاگ..بعد مدیریت لوکس بلاگ که اومد برو تو قسمت ایجاد وبلاگ..به همین سادگی


عسل
ساعت14:34---28 خرداد 1394
خانم ایشون هم بازیگرن؟
پاسخ: نه عسل جون


گلرخ
ساعت2:30---28 خرداد 1394

بازم تبریک رها خانم بابت اطلاع شب خوشرسانیتان ممنون فیلم باج ونطفه شوم رو دیدم خیلی قشنگ بود


پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


مونا
ساعت11:25---27 خرداد 1394
هوراااااااااااااااااا
تبریک میگم داداش گلممممممم
ماشالا...خیلی بهم میان
ایشالا خوشبخت شن...
پاسخ: خدایی خیلی به هم میان...........ایشالاااااااااا


Shaghayegh
ساعت11:14---27 خرداد 1394
به حرحال امیدوارم که خوشبخت بشن کناره همدیگه
..♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
اروزیه بهترین هارو براشون دارم..
}}
بلاخره اقاسامه ماهم ازدواج کرد..
باتمامه وجودامیدوارم که خوشبخت بشن.
پاسخ: ایشالا خوشبخت بشن


محدثه
ساعت10:54---27 خرداد 1394
اقاایرانی الاصل
خانوم ایرانی الاصل توجه مینمویید دوستان
ایشالله به پای هم پیرشن وسالهاباخوشی درکنارهم زندگی کنن
ببخش منورهای عزیزم
پاسخ: ایشالااااااااااااااااااااا


ريحانه
ساعت8:26---27 خرداد 1394
رها عزيزم چطور توى اينستا عکس کپى کنم؟ميشه بگى.تازه عضو شدم.ممنون
پاسخ: با گوشیت از عکسها اسکرین شات بگیر عزیزمممممم بلدی؟؟؟؟؟همه گوشیا تقریبا عین همن دکمه پاور و کم کردن صدا رو همزمان فشار میدی.........توگوگل سرچ کن اموزش اینستا بخون...همه چیز توضیح داده


ريحانه
ساعت8:01---27 خرداد 1394
سلام رها جان عضو اينستا شدم و فالووت کردم.
پاسخ: میسی عزیزم ادرس پیجت چیه؟؟؟؟؟؟


حدیثه
ساعت23:49---26 خرداد 1394
این عکس خیلی قشنگه
یک زوج زیبا
خیلی بهم میان
آقا سام واقعا از صمیم قلب بهتون تبریک میگم و آرزوی خوشبختی براتون میکنم
پاسخ: منم براشون صمیمینه ارزوی خوشبختی میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها