عید مبارک
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 16 مرداد 1387برچسب:سام درخشانی,عکس نی نی قشنگ,عید فطر, :: 16:52 :: نويسنده : رها

دوست دارم متفاوت باشم

دوست ندارم از پیامهای تبریکی که همه تو وبلاگشون میزارن تا عید تبریک بگن

استفاده کنم

این عکسو خیلی وقته دارم

نمیدونم مال کدوم وبه

ولی

عیدتون مبارک

به اندازه یک دنیا صداقتی که تو چشمای این کوچولوی دوست داشتنی است



نظرات شما عزیزان:

sadaf
ساعت18:34---17 مرداد 1392
مرســـــی رها جون

عید فطـــر بر تو هم مبارک باشه عزیزم



وای خدا این کوچولو خیلی نازه.....چه چشمایی داره!


پاسخ: سلام عید شما هم مبارک خیلی نینی خوشملیه


مهرنوش
ساعت16:12---17 مرداد 1392
عیدت مباررررررک رها جووووووووووونم
پاسخ: سلام عید شما هم مبااااااااااااااااااااااااارک


سحر
ساعت4:27---17 مرداد 1392
رها جونم
پاسخ: سحر جونم


مهلا
ساعت1:55---17 مرداد 1392
عید شما مبارک





این نی نی هم شبیه بچه گی های عچقمه





راستی رها جون برو وب علیاری یه پست جدید گذاشته به اسم اختتامیه جام ستاره ها عکس جدید از سام گذاشته


بدو برو کامنت بذار فقط یادت نره تو کامنتت اسمه سام حتما ذکر کن که مشخص بشه هواداره سام هستیم





یادت نره





مرسی
پاسخ:
الان میرم خودمم فکر کردم شبیه واسه همینم عکس نینی گذاشتم اینجا

پاسخ: راستی مهلاااااااااااااااااااااااااجون من فکر میکنم این شبیه نینی اینده عچقمونه!


زهرا
ساعت21:19---16 مرداد 1392
واااااااای خدا چه نینیه نازیه

عیدتون مبارک
پاسخ: عید شما هم مبارک عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها