عذرخواهی سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

این هم متن اقای درخشانی در اینستاگرامشون

واقعا تحسین برانگیزه

ستاره ای مثل اقای درخشانی در نهایت فروتنی و تواضع با صمیمیت

حرف هاشون با طرفداراشون زدن و بخاطر برزیل عذر خواستن

لایک برای ستاره محبوب و دوست داشتنی سام درخشانی عزیز

 



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت19:12---26 خرداد 1394
رهااااااااااااا دیدی حدسم درست بووووووووووود دیدی عسل بووووووووووود دیدییییییییییییییی هورااااااااااااااااااااا
پاسخ: دمت گرم خسته نباشید عزیزممممممممم چقدر عسل خانوم دوست داشتنی هستند


حدیثه
ساعت16:24---26 خرداد 1394
بروبچ آقا سام امروز ازدواج کردن اسم همسرشان عسل خانوم هست آقای خاتمی هم عقد شون کردن مبارکشون باشه به پای هم پیر بشن
اگه باور ندارید به اینستاگرام اقا سام برید پست جدیدشونه


...
ساعت16:11---26 خرداد 1394
هرگز گمان مبر که زیاد تو غافلم !!
گر مانده ام خموش خدا داند و دلم !!
...
خودافسسسسسسسسسس!!


شادی
ساعت16:03---26 خرداد 1394
و این هم هدیه من به آقا دوماد خوش پپپپخخخت و عزیزمون !!::
دوباره عین فصل تازه !!
توی زندگی ه من باش !!
توی لحظه هام بمون و عاشقم باش !!
من و از خودت بدون و
همصدا کن هر دو مونو !!
میمونم تا پای جون و ..
عاشقم باش ...
همه باهم حالا .....:
دلیل حال خوبمی !!
مثل دعای مادر !!
نمیشه از تو رد بشم !!
چ حسی از تو بهتر ؟؟
نفس بکش کنار من !!
هوامو تازه تر کن !!
می دونی که قلب منی !!
دنیا رو باخبر کُ ُ ُ ُن !!
حالا همه یکصدا :
دوباره عین فصل تازه >>>>
ترانه زیبای " عاشقم باش " با صدای فرزاد فرزین !!

با بهترین آرزوها خدا نگهدار !!


شادی
ساعت15:50---26 خرداد 1394
وووووووووووووااااااااااااهههاا ااااااایییییی !!!
تبریکک !!تبریک !!تبریک !! تبریک به شما !!تسلیت به من !!تسلیت به مهلا بانو !!خخخ!!!تبریک به همه !!تبریک به سامی ججججون عزیزه دلم !!تتبریک به همه درخشاتیا !!امیدوارم خوش پپپپخ بشن الاهییییییییییی!!!
میخوام بعد از این با تو باشم فقط!!
فقط باش !چیزی نمی خوام ازت !!
تو لبخند داری همین عالیه !!
تو خوشحال باش واسه من کافیه !!n,jh


محدثه(mydream)
ساعت11:23---26 خرداد 1394
قبول دارم فیلمی که توش نرگس محمدی باشه اصلاخوب نیس چه برسه که باهاش تجربه کاری هم داشته باشی
چقدرم برای مسترسامی پرحاشیه کردنرگس خانوم


Shaghayegh
ساعت1:28---25 خرداد 1394
Vaaaay Agha Sam Harf Nadaran Bekhoda
Vaghean Biiiiiiiiiiiiiiig Liiiiiiiiiiiiiiiike

پاسخ: دقیقاااااااااااااااااا big liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike


شادی
ساعت21:03---24 خرداد 1394

لاااااااااااییییییییییییییک واس شما و درخشانترین ستاره من و زیبا ترین آرزوی محالم !!برقرار و پایدار باشند انشاللا !!!!
مسی رها ججون !: امضا : مخاطب خاموش !!خخخخخخ!!
پاسخ: سلام شادی جووووووووووونم


ريحانه
ساعت16:55---24 خرداد 1394
ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﺷﺪﻧﯽ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﺁﻧﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﻂ ﻣﻬﺮ ﺑﺮ ﻗﻠﺒﻤﺎﻥ ﺣﮏ ﺷﺪﻧﺪ ﺣﺘﻰ ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺭﻧﺪ. رها جان ان شاء الله بهترين فيلم هاى سينمايى ايران رادر آينده بازى مى کنند.رها جان لطفا"حتما"به ايشون بگيد که همه فيلماشون رو ماخيلى دوست داريم.

پاسخ: چشمممممممممم


حدیثه
ساعت16:41---24 خرداد 1394
راستی رها جون تو شبکه نسیم بعد از مسابقه مسیر طلائی ی سریال نشون ميده تا دیروز ساختمان پزشکان و نشون میداد ول چون دیروز قسمت آخرش بود دیشب قسمت اول سریال پژمان با بازی درخشان آقا سام رو نشون داد
یعنی امشب قسمت دوم رو نشون ميده
لطفا توی وبت ذکر کن تا همه متوجه شن و ببینند
ممنونم
پاسخ: چشم عزیزمممممممم


حدیثه
ساعت16:17---24 خرداد 1394
واقعا اشک تو چشام جمع شد
رها جون ی درخواستی ازت داشتم میخواستم بگم اگه میشه از طریق اینستاگرام خودت از آقا سام بپرسی که تو تابستون ماه تیر که تولد خودم و اقا سام هست در چه موقع های ایشون هستن که من به دیدنشون برم که ی وقت خدایی نکرده برم نباشن سنگ رو یخ شم خدایی شکست روحی میخورم
لطفا کمکم کن ممنون میشم جوابشو بهم بگو واقعا به کمکت نیاز دارم چون همش جدیدا خواب میبینم رفتم ولی آقا سام نیست اصلا حالم خوب نیست جوابشو بهم بگو منتظرم
پاسخ: حدیثه جان رستوران خونه تلفن داره بهت میدم زنگ بزن ولی تازگیا اقاسام نیستن هرکسی رفته ندیدتشون
پاسخ:43937
پاسخ: نمیدونم چرا پنج رقمه خخخ فککنم مدلشه


ريحانه
ساعت15:53---24 خرداد 1394
تبسم را نه مى توانيم بخريم ونه مى توانيم قرض کنيم فقط مى توانيم هديه بدهيم مى سپارمت به لبخندها.
در مسير باد بمان تا بوى مهربانيت تسخير کند اين شهر را
لبخند بزن. تنور دلت گرم
تقديم به بهترين هنرمندايران آقا سام مهربون
پاسخ: چه شعر خوشگلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها