درخشانی و جمشیدی کنسرت بنیامین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

ستاره دوست داشتنی من اقااااساام درخشااانی

کنسرت بنیامین12خرداد94

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت19:45---21 خرداد 1394
عکس تـــو رابه سقف آسمان سنجاق میکنم حال که این روزهــا از فرط دلتنــــگی چشمانم مدام رو به آسمـــان است بگذار تـــو در قـاب چشمانم باشی...تقديم به بهترين هنرمند ايران

ريحانه
ساعت16:28---18 خرداد 1394
هميشه شاد باشند وخندون سوپر استار ما و همه طرفداراشون هم همچنين. مثل خودشون شاد وپر انرژى باشند.
پاسخ: ایشالاااااااااااااا


ريحانه
ساعت16:16---18 خرداد 1394
خنده های تو آرزوهای من اند.بخند !تا برآورده شوند...سلام خيلى ممنون که فرستاديش.

حدیثه
ساعت18:24---17 خرداد 1394
ممنونم این عکس عالیه راستی رها جون میشه یک نامه دیگه بنویسم وبرات بفرستم؟؟؟
پاسخ: بلی عزیزممممممممم


مونا
ساعت12:36---17 خرداد 1394
این عکس حرف نداره...

مونا
ساعت12:33---17 خرداد 1394
آبجی رها تولدتو صمیمانه بهت تبریک میگم
البته میدونم باتاخیر دارم اینکارو میکنم.این چند روزی نتونستم بیام وب.شرمنده...
بازم یه دنیا ازت متشکرم ک ناممو گذاشتی پیجت و خبر لایکشم گفتی.اگه میشه ازطرف من هم از آقا سام بابت اینکه لطف کردن ناممو لایک زدن تشکر کن
تولد نیاز جون هم مبارککک
پاسخ: ممنونم موناااااااا جانم....خواهش میکنم کاری نکردم....باشه حتمن میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها