عکس دیده نشده سام درخشانی
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

یک عکس فوق العاده از ستارمون اقای درخشانی تابستان1390

 



نظرات شما عزیزان:

گلرخ
ساعت0:26---17 خرداد 1394
سلام رها خانم نمی دونم باز پیامام ثبت نمی شه تو کامنتها خوندم تولدتان هست تبریک می گم ایشالله صدساله شوید ممنون که هستید وما را خوشحال می کنید مادرم هم سلام می رساند وتبریک می گوید .این عکس آقا سام خیلی خوشگله بامزه شادی خانم گفتند فدای چشای پلنگیش برم آره واقعا نگاهاش مثل ببر وپلنگه . ممنون شب بخیر
پاسخ: سلام گلرخ عزیزم ممنونممممم ازشما و مامان عزیزتان


محدثه
ساعت11:21---16 خرداد 1394
اتفاقاچنروزبودبه این فکرمیکردم که سام رنگ زردونارنجیوبنفش دوس نداره که دیدم اتفاقاهمیناروپوشیده حالاخیلی جالبه به چیزای دیگه هم فک میکنم همون میشه خدای من
پاسخ: چه جالب


محدثه
ساعت11:15---16 خرداد 1394
ای جووووووووووووووووووووووووننننن نننم
نیازجون توبلدت مبااااارک عزیززززم اشکال نداره رهایی بلاگفااین روزابدجورشووووته
پاسخ: اری بلاگفا خراب شده


حدیثه
ساعت10:46---16 خرداد 1394
نیاز جون تولدت مبارک با آرزوی بهترین ها

حدیثه
ساعت10:45---16 خرداد 1394
واااااااااای منو بگیرید من الان مستم
بی هوشم این عکس، یعنی همه ی عکسای آقا سام فوق العاده هستن
ممنونم رها ی عزیزم موفق باشی
پاسخ: خواهش میکنم گلم


نیاز
ساعت10:04---16 خرداد 1394
سلااااام رهایی جیییغ امروز تولدمه من اینستا موخوااااااااااااااااااااااااام
پاسخ: اوخی عزیزم تبلدت مبارک باشه


شادی
ساعت0:31---16 خرداد 1394
راسسی یادم رف بگم از آقای درخشانی هم بابت لایک نامه من تشکر فرمایید !!ایشون خععلی بزرگوارند وهنرمند با شخصیت که به ابراز احساسات طرفدارانشون پاسخ می دهند .براشون آرزوی موفقیت و شادکامی و سلامتی میکنم .
پاسخ: حتماااااااااااااااااا


شادی
ساعت0:23---16 خرداد 1394
رههها جججونم :شرمندم بوخوددا !!من تبلللدتون از روی پیج اینستاتون فهمیدم !!آخه من اینستا رو گوشیم ننصبیدم که الکی مثلا من با تکنولوژی قهرم !!!فقط ولی میام بیشتر پیجای درخشانیا رو میبینم !!
وواهههههههههای چ عسک خشنگی ایناها رو اککووووجا میاریییییییییید ؟؟؟ مثل همیشه درخشانه دیگه فففففدااای چشششششای پلنگیش ششششششم !!میسی رها ججون!
سححر ججونم کوجاس ؟؟چرا نمیاد یبار وب ؟؟؟گپی بزنیم ؟؟مارو یادشون رفته ملکه ؟؟به ایشون سلام برسونید و بوسم واسشون فوت کردم !!
پاسخ: ممنونمممممممممممم شادی جانم.........شادی جان بلاگفا خرابه سحرنمیتونه پست بزاره....قراره وب مای استار دوباره ازاول یجا دیگه درست کنه....من خبرتون میکنم همینجا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها