تشویق سام درخشانی توسط بنیامین
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

    • فقط اقاااااااسااااااااااام درخشانی عزیز
      ------------------------------------------------------
      بچه ها یک ویدیو کوتاه بیست ثانیه ای هست از کنسرت بنیامین1394/3/12
      بنیامین سام درخشانی به عناوان مهمان ویژه معرفی میکنه
      و تماشاگران به شدت اقای درخشانی تشویق میکنن
      و اقای درخشانی هم بلند میشن به ابراز احساسات هواداران پاسخ میدهند
      نمیشه دانلود کرد روی لینک زیر کلیک کنید کوتاهه انلاین ببینید...
      یک صفحه باز میشه بعد یک تصویره روش علامته فلش هست
      روی فلش کلیک کنید
      جای خودمونم تو کنسرت خیلی خالی بود اقااااساااام تشویق کنیم
      عکس این پست ارتباطی بااین کنسرت ندارد

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت15:49---15 خرداد 1394
تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم / کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم
پاسخ: ریحانه جان نامتو اقای درخشانی لایک زدن عزیزم....بهت گفتم عایا؟


حدیثه
ساعت15:16---15 خرداد 1394
ممنونم رها جون
بازم مثل همیشه عااااالی
پاسخ: خواهش عزیزم


پانته آ
ساعت14:32---15 خرداد 1394
دانلودش کاری نداره رها
البته فیلا یوخده سرم شلوغه میام میگم
پاسخ: امتحانات تمومیده عایا؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها