عکسهای هنرمندان ترکیه
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

 

ا

اقاااااساااااام مثل همیشه بهترین هستند

ترکیه خرداد1394

------------------------------------------

محثه جان اهنگی که برای وب پیشنهاد داده بودی گذاشتم

بچه ها اهنگ الان داره وب؟؟

سمت راست وب پاین زیر قسمت امار وب نگاه کنین ببینید 

برای من که نمیخونه برای شما میخونه؟



نظرات شما عزیزان:

پانته آ
ساعت21:08---18 خرداد 1394


روی اون مسیر کلیک کن میری توی یکی از درایوهات.
........
ر


پاسخ: پونصدتافالورداشت اون اقاهههههههههههههههههه من چک کردم ندیدم ولی خیلی ازطرفدارا احسان فالوکرده بودولی این که توگفتی من ندیدم!!!!!!!!!بازم تاکیدمیکنم نزدیک ششصددتافالوداشت!!!!!!!!ممکنه خطای چشم داشته بودم


پانته آ
ساعت19:39---17 خرداد 1394
خب مسیرشو ببین،بعد دانلود شدن ببین کجا رفته اونجا میبینی بدون فلش گت هم.
مرورگر کروم کار نمیکنه بیخیال،با موزیلا برو بیتر هم هست
پاسخ: مسیرش از کجا ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت12:44---16 خرداد 1394
s2.p30download.com/users/202/software/network-internet/downl oad-manager/FlashGet.v3.7.0.1220_p30download.com.rar


خب الان همینو دانلودش کن با مرورگرت،موزیلا یا گوگل کروم کمتر از 10 دیقه دانلود میشه حجمشم کمه.بعد دانلود از حالت زیپ درش میاری،رمزشم اینه: www.p30download.com
بعدش میری فایلتو نصب میکنی،فینیش!
پاسخ: امتحان میکنم خبر میدم استاد
پاسخ: پانی من دانلودمنجر ان ایستال کرم...فلش گت دان کردم...ولی تا روش گلیک میکنم ی چیزی باز میشه که ایا میخاهید این برنامه سیستمتون عوض کنه؟؟؟؟؟؟؟اصلا به صورت زیپ نیست
پاسخ: بعدم من ی مشکلی دارم روی لینک دانلود کلیک که مسیکنم گزینه سیو لین از...نداره که بتونم دان کنم....چرا؟؟؟؟؟
پاسخ من الان ی اهنگ دان کردم...هروقت دان میکردم صاف میرفت تو گالری مسیقیم ولی الان باس فلش گت باز کنم ازتوش گوش کنم.............بعد ی مشکل دیگه من مرورگر کرومم کار نمیکنه چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت14:34---15 خرداد 1394
گزینه آن اینستال/اینستال که یه ستونه،بزنش حله!
یکم بعد گوشیمو بگیرم چشم کار شمارم راه میندازم
پاسخ: ان ایستال زدم بعد چکار کنم؟؟؟؟چی نصب کنم جاش؟؟؟؟؟؟؟نیاز به دانلود دارم....اوکی منتظرمممممممم
پاسخ: پانی جانم لدفن با جزییات مراحل کار بمن بگووووووو بلد نمیباشم اصلا چی بجاش دانلود کنم از کجا دان کنم چجور نصب کنم و..........
پاسخ: پیشاپیش گوشی نو مبارکاااااااااااااااباااااااااااااااااااااااااد


پانته آ
ساعت11:22---14 خرداد 1394
این مسیرو برو:
control panel , programs , programs and features



پاسخ: رفتم پانی جانم یافتمش....فقط جلو ورژن اش هیچ ننوشته بود!!!!!!!بقیه برنامه ها ورژن داشتند...حالا بگو چه کنم من همان کار را بکنم.......راستی درزمینه کشفیاتتم منتظرممممممممممممممممممممم


پانته آ
ساعت23:13---13 خرداد 1394
نه اصلا به ویندوز ربط نداره این مشکل مربوط به دانلود منیجرته اگه idm ات رو آن اینستال نکنی نمیتونی هیچیه هیچیه هیچی دانلود کنی، دو سه سال پیش هم همین مشکل واسه من پیش اومد با همین دانلود منیجر،لغو نصبش کردم،فلش گت نصبیدم گوش شیطون کر مث ساعت کار میکنه.
...
مرسی والا از بس تحریم گوشی شدم با کامپیوتر بیشتر بلدم کار کنم خخخ
ولی جدا از شوخی من میگردم دنبال بهترین (از نظر خودم که مبتدی هستم)و راحت ترین چیزی که بتونم باهاش کار کنم،و هم اینکه برنامه ها زیاد واسه من ادا اطفار درآوردن درایو سی کامپیوترم قرمزه خخخ داره منفجر میشه.
..
حالا درست شد مشکل دانلودت؟
پاسخ: پانیییییییییییی من میرم تو کنترل پنل اصلا دانلود منجر نداره که!!!!!!!ویندوزم تازه بردم عوض کردم بنظرم این یارو ی ایرادی تو برنامش بود...شنبه میبرم میدم دوباره درستش کنه اگه نشد میرم فلش گت بریزه روش
پاسخ: میدم به خود اقااااهههه میگم این چه دانلودمنجری بودنصبیدی دقیقا یک روزبعدش خراب شد


پانته آ
ساعت20:09---12 خرداد 1394
اگه نوشته بودو تونستی راهش بندازی که هیچ،اما اگه نتونستی فلش گت گزینه خوبیه.
دانلودشم زیاد طول نکشید واسه من با مرور گر .
پاسخ: پانی تو خوب سر در میاری از کامپیوتر من اصلا زیاد بلد نیستم


پانته آ
ساعت20:06---12 خرداد 1394
شماره سریال میخواد .. خب احتمالا چون IDM ات رو دانلود کردی اینجوری میگه..ببین کلا برو پاکش کن از کنترل پنل،یه IDM دیگه نصب کن رو سیستمت،این درست که نمیشه حوصلتم سر میبره نمیتونی هیچی دانلود کنی.
فلش گت رو دانلود کن یه نرم افزار خوبه واسه مدیریت دانلود خودمم همونو دارم.
البته نگاه کن ببین توی فولدری که دانلود منیجرتو دانلود کردی،شماره سریالم نوشته بود یا نه
پاسخ: اخه پانی باید ویندوز اشکال پیداکرده باشه اخه وقتی رو عکسها کلیک میکنم گزینه شو ایمجز هم نداره!!!!!!!!


سوما
ساعت18:06---12 خرداد 1394
سلام رها جون تولدت مبارک ببخشىد اىن چند روز نتونستم بىام عزىزم مرسى از عکسا خىلى خوشگله اقا سام به شما هم خوش بگذره مهربونم
پاسخ: ممنونم سوما جان
پاسخ: عزیزم اگه اینستا نداری و میخای برای اقای درخشانی حرفات بگی...حدود هفت هشت خط براشون مثل نامه بنویس من میزارم اینستاگرامم ....من فالوکردند ایشالا مثل نامه های بقیه بچه ها اقای درخشانی میخونند و لایک میزنند


حدیثه
ساعت16:49---12 خرداد 1394
سلام رها جون تولد مبارک با آرزوی بهترینها برای تو ای بهترینم
انشاالله همیشه سایه ات بالاسر وبت باشه بابت تیریا بخشید گلم عاااااااااشتم با این پستای دلربات
موفق باشی دوستم
پاسخ: مرسی حدیثه جان


نیاز
ساعت13:05---12 خرداد 1394


نیاز
ساعت13:04---12 خرداد 1394
رهایی جونی تولدت مباااااارک بابت تاخیر معذرت راستی شاید دیگه نتونم بیام اینستا حلال کن اجی ولی بازم امید دارم بتونم بیام بهترین دوستم تولدت مباااااارک
پاسخ: ممنونم نیازجوووووووووووووونم ایشالا که بازبتونی بعدامتحانات بیایید منم دلم برات تنگ شده دوستم


پانته آ
ساعت12:55---12 خرداد 1394
آره آهنگ داره..تو هنوز تو قلب منی من از رها نشدم مگه میشه من یه نفس بگیرم از وجود خودم♥
هراس..احسان داداش♥
آخیییی
مرسی رهااا خیلی گشنگه
پاسخ: خواهش میکنم.پیشنهادمحدثه جان بود......پانی کمک من میخام هراهنگی دانلود کنم دانلود منجر ارور میده که شماره سریال بده و ازاین حرفها.....بعدم فقط عکس صفحه دانلود میکنه نه اهنگو.......تونمیدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها