پست موقت
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

سلام بچه ها خوبین؟

من مسافرتم نمیتونم پست با عکس بزارم تو وب

اما اینستام چون با گوشیه میتونم عکس بزارم

سمت راست وب نگاه کنید

قسمت پیوندهای روزانه

روی اینستاگرام رها مدیر وب،کلیک کنید

عکسهای جدید ببینید،کوچولو هستن رو هرکدوم کلیک کنید بزرگ میشن

اقای درخشانی کیش بودن،بعدهم بلافاصله رفتن استانبول

 

 

دوستانی که نامه دادید پریسا عسل گلرخ نامه هاتون دیروز گذاشتم اینستاگرام اقای درخشانی خوندن و هر سه تا نامه لایک زدن

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت16:54---10 خرداد 1394
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست اين نگاه را برايت آرزو ميكنم.

پريسا
ساعت10:20---10 خرداد 1394
سلام ممنون ازشما که نامم فرستاديد واز اقاى درخشانى که لايککردن

محدثه(mydream)
ساعت11:31---9 خرداد 1394
راستی رهاجون یه اهنگ خوب براوبت پیشنهاددارم واون اینکه اهنگ هراس احسان خواجه امیری هم عاشقونهس هم اینکه کلمه رهاام توش داره :توهمونی که نبودن باتویک نفس توی هرلحظه هراس منه سرعشق توبه مرگ خودم راضی شدم اخه این مردن رهاشدنه
پاسخ: ممنون حتمن میزارممممممممم


پريسا
ساعت22:28---8 خرداد 1394
سلام رها خانم به نظرتون اقاى درخشانى به خاطر سريال با من بمان خيلى از دست مردم ناراحت شدن؟؟چون اون موقع مردم ازايشون ميترسيدن يا ازشون متنفر بودن.
پاسخ: نه پریسا جان بالاخره طبیعیه مردم نقش منفی ها دوست نداشته باشن


حدیثه
ساعت19:38---7 خرداد 1394
سلام رها جون منم چند روزی هست که اخبار جدیدو ااز اینستا دوستان وخود آقا سام دنبال میکنم راستی سفر خوش بگذره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها